HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.07.05. 15:48 cirinke

Pockok,kigyok,nyulak...

...kisernek utamon,ezek kozul a kigyoknak nem orulok.Ketto volt eddig,egy masfel meteres vilagoszold, es egy kicsi,rovid, fekete. Szerintem az vipera volt. Mindketto keresztbe kigyozott az uton. A pockok pedig atcikaznak ipari mennyisegben elottem. Az ut ket oldala olyan, mint az ementhali sajt. A nyuszik edesek! Napkelte utan kijonnek az utra melegedni, es ebben a tevekenysegben ugy elmerulnek, hogy eszre sem veszik, hogy jovok.Az egyiket le is tudtam fotozni! A mai szakasz teljes egeszeben SENDA volt. Meg szerencse, hogy 3 meterrre tole vegig futott egy alsobbrendu ut,gyer forgalommal. Ezert aztan mindenki(en is) a muuton ment,mert ugyan az is szornyu, de millioszor szornyebb a senda. Raadasul itt a gondos varosatyak feher zuzalekkovel szortak be, hogy ne csak megsantulj, hanem vakulj is meg. Megis egesz jot jottem,az izomlazon kivul nincs is mas bajom a 38 km utan. Reliegosban vagyok, holnap mar Leonban alszom. Negyen tartjuk a tempot, egy Berry nevu Uj-Zealand-i,Michael Stuttgartbol es Kamilla Oslobol.De nem megyunk egyutt, csak a pihenohelyeken beszelgetunk. Vagyis ok, en meg benazom a poor englishemmel. Az itteni szallas nem nagy szam, jo sok agy,de legalabb le lehet ulni az alsora, mert egy csomo helyen olyan, mintha fiokban aludnal. Koszonom a hozzaszolasokat mindenkinek, ne haragudjatok, ha nem reagalok mindig nev szerint, de nagyon hamar letelik az ido, es az ember hata mogott mar ott toporog a tobbi varakozo. Szeretnem, ha Ace Ventura is jelt adna magarol, Marci, mit tudsz tenni az ugy erdekeben? Puszi.

6 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr54112273

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Haga clic en el siguiente documento 2018.06.01. 04:02:00

Lelépett a család - Csajok és Pasik Blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marci 2007.07.05. 16:44:14

Anyu, tudom, most egy világ fog összeomlani benned, de feltétlenül fel kell világosítsalak: a macskák nem tudnak sem beszélni, sem írni! Így Ace sem. Vagy ott spanyolban tudnak???
De amugy jól van (nekem azért megsúgta, de ezt tartsuk titokban...)!!
Király, hogy kígyók meg pockok társaságában teszed meg az utat.
Ez a mai 38 volt eddig a legtöbb? Vagy volt már 40es is?
Itt minden ok, kicsit fáradt vagyok, éjjel póker volt, és reggel 7re mentem.. mostmár pihi.
Abba kell hagynom, mert Mackó Pumuklit akar nézni...
Pusszantás, kitartás!!!

Erzsok 2007.07.05. 18:32:50

Újra itt vagyok én is (fél napra).
Lenyűgözve, irigykedve gondolok rád!
A mai bejelentkezésedet már lekéstem, de holnap is fogsz nekem örülni, remélem. Megvan még a fonat a kezeden? (Ha nem, virtuális utánpótlást is kaphatsz.) Olvasom a könyvet is; de a te beszámolóid százszor érdekesebbek.
Millió puszit küldünk családilag:
Erzsike

Évi 2007.07.05. 20:08:17

Szia Aninéni!
Látom, nem tudsz szabadulni a műúttól, és ráadásul 38?! Nagyon dulván nyomod, komolyan kezdek aggódni a tábor miatt... Ja, jövő héten kiderül, kapok-e betegszabit! :) Olyan kedvet csináltál a túrázáshoz, hogy alig várom már, még a meleg sem érdekel, bár abból most híján vagyunk idehaza.
És ne aggódj Ace miatt, holnap személyesen is ránézek és beszámolok a valós helyzetről. ;) Esetleg egyéb instrukció? Ajtót, karnist felszerelni? :P

Puszi

judit.f 2007.07.05. 20:53:10

ket napig nem jött at semmi az eteren,es mar nagyon hianyzott az esti mesed.most megkaptam a kigyokat,bekakat.a nyuszikat en is nagyon szeretem.küldöm tovabbra is az energiat.sok kicsi sokra megy.
csüsz svajcbol judit.f

ntünde 2007.07.05. 21:17:49

Szia Ani!
Esténként Péterrel -mikor elcsendesedik- a ház mi is olvassuk élménybeszámolódat. Drukkolunk neked és nagyon várjuk már a képes szóbeli beszámolódat.
Puszi tünde

Évi 2007.07.06. 20:19:59

Halihó!
Jelentem nálad minden rendben! Ace tündéri volt, fél óra simogatás után hagyott csak békén, most jóllakva meditál a foteljában.
Jól sejtem, ma nem jutottál internethez?! De azért remélem holnap már hallunk rólad, hogy továbbra is ilyen szuperul nyomod a kilométereket!
Puszi

süti beállítások módosítása