HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.07.22. 16:33 cirinke

Furdesrol szo sincs!

Az ocean nagyon hideg! Bar tegnap hetagra sutott a nap, gyonyoru tiszta ido volt, csak a labamat dugtam bele, hogy azert megis...Ma pedig! 15 fok, szel, eso. Majd megfagyok, raadasul az unnepelyes ruhaegetesnek a piros kockas flaneling esett aldozatul... "A camino adta, a camino elvette" alapon. Busszal jottem vissza Santiagoba, nagyon jo erzes volt, hogy a buszon uloket szinte mind ismertem! Hol itt, hol ott, de valahol talalkoztunk. Peldaul Fisterraban futottam ossze az 50-es napom 2 tanujaval is, egy nemet sraccal, Peterrrel, akivel (es masokkal) hatalmasat pancsoltunk egy erdei medenceben

(igen, ilyenek vannak, folyik egy forrasbol a viz, medencebe gyulik, aztan onnan tovabb). Es En Jonggal, a koreai csajjal, akivel Manjarinban aludtunk egyutt! Ilyenkor van nagy udvrivalgas, egymas nyakaba borulas, itt mas leptekuek a kapcsolatok, olyanok vagyunk, mint egy nagy csalad.

Es igen, van mar honvagyam is! Akkor kezdtem eloszor erezni, amikor kozeledtem Santiago fele (eloszor), es feltunt a cel. Azota pedig egyre erosebb, mar nagyon varom a hazai izeket, szagokat, meg a meleget is...(Pedig amit irtok, az hihetetlen! Hogy lehet, hogy otthon megsulunk, itt meg, ahol elvileg melegebbnek kene lenni, 5 het alatt egyszer sem volt tobb, mint 30 fok?!) Persze azt is varom, ami meg hatravan: egy napot Madridban es egy felet Barcelonaban. Kozben ugyan lesz 1-1 ejszaka a buszon, az lehet, hogy nem fog a legszebb elmenyeim koze tartozni...Es persze varom a repuloutat is haza, a repules az egyetlen extrem sport, amit ki mertem probalni, es mindig nagyon elvezem!

Tele vagyok elmennyel, kicsit ulepedni kell, azt hiszem, hogy minden a helyere keruljon.Talan abban a ket nagyvarosban, ahova megyek, nem lesz problema neten talalni, addig is ADIOS!

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr94123005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pirochka és a Farka.s 2007.07.22. 23:10:51

Kedves Ani!

Egy nagyon egyszerű megjegyzés, nincs mit hozzáfűznöm, olyan kerek, annyira szép, amit írsz... tökfőzelék jó lesz a hazai szagokhoz, ízekhez? Mit ennél a legszívesebben?

Csók@zsuzsa

merika 2007.07.22. 23:25:09

Szia Ani!
Két hét után most értem haza a nyaralásból, már olvasgatom a beszámolóidat.
A mindenit!!! EZ SZUPER TELJESÍTMÉNY VOLT!!! Nagy gratula. Tudtam, hogy végig csinálod.
Kívánom, hogy élvezd még a maradék néhány napot, és minden úgy alakuljon, ahogy tervezted.
puszi: Erika

Évi 2007.07.23. 16:24:22

És megcsinálta!!!! Gratulálok kedves Ani, nagyon ügyes vagy!
És holnap már itthon köszönthetünk, 1000 kilométerrel többel a lábaidban, amiknek a tábor már csak kis séta lesz.
Azért bevallom, a blog hiányozni fog, de annál jobban várom az elménybeszámolódat, na meg a képeket!

Sok-sok puszi és vállveregetés! :)

Hű olvasód, Évi

Körmendy Dóri 2007.07.23. 17:00:35

Kedves Ani néni,
én is gratulálok neked! Nagy teljesítmény és nagy élmény, hát még mekkora öröm lesz a történeteket elmesélni a a "hozzátartozóidnak" :)
jó hazautat és jó táborozást kívánok!

u.i: Jővöre mit tervezel? Ha már járatos vagy úgyis Franciaországban mit szólnál a Mount Blanc-hoz... :)

Hasta la vista!:)

Erzsok 2007.07.23. 20:01:53

Szótlan vagyok és néma... Szomorú és végtelenül meghatott...
A teljesítményed lenyűgözött; a gondolataidat olvasva úgy vélem, ezért az érzésért érdemes volt vállalni a rendkívüli erőfeszítést.(Vagy talán nem is volt az?) Szomorú pedig azért vagyok, mert amikor valaminek vége van, az ember általában szomorú.
Nem tudom, "új ember" lettél-e, de az biztos, hogy ezek az élmények gazdagabbá tettek.
(Bocsánat, ez így elég "közhelyes" lett, de ez a te teljesítményed értékéből semmit nem von le.)
Gratulálok, és szeretettel várunk HAZA!
Erzsike

Füle Ildikó 2007.07.24. 17:12:03

Kedves Ani, Kérlek ne vedd tolakodásnak, hogy ismeretlenül írok Neked.Vagyis csak félig ismeretlen, mert a Bártfai Judit barátnője vagyok, ő hívta fel a figyelmemet az oldaladra.
Gratulálok a teljesítményedhez, és a lehengerlő, nagyon olvasmányos, színes stílushoz, ahogy megörökítetted a mindennapjaidat.
Élmény volt olvasni, mintha mi is ott lettünk volna.Remélem lesz alkalmam személyesen is megismerni Téged.
Nagyon szerencsések azok a diákok, akiket Te tanítasz.Bizonyára a tananyagon kívül sok minden mást is tanulnak Tőled.
Minden jót kívánok, jó egészséget : Füle Ildikó

Halas 2007.12.26. 15:15:31

Kedves Aninéni és szerettei!
Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca...
Kétszer jártam meg a Camino-t (2001 Pamplona-Santiago, 2007 Le Puy-Finisterre), így minden szavadat értem, szellemes leírásaid utolsó porcikáját is élvezem... A cipőd eltűnése után született commentek közül azon "ráolvasáson", amelyben a vízhólyagok feléledését kívánják, könnyesre nevettem magam... Köszönöm! Buen Camino! Ultreya et Suseia!
süti beállítások módosítása