HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.05.27. 21:55 cirinke

Miért?

A kérdés tehát az,hogy milyen őrült agyban fogalmazódhat meg egy olyan őrült ötlet,hogy a legnagyobb melegben egy 10 kilós hátizsákkal 1000 km-t kell gyalogolni. Ráadásul Spanyolországban spanyoltudás nélkül.Plusz ráadásul egyedül.Na akkor hátulról:nem akartam egyedül útra kelni.A számításba jövő útitársak szép lassan kihátráltak,a legutolsó -bár a végső szót még nem mondta ki- indulás előtt egy hónappal.Pedig ő lett volna a nyelvtudor.Így a spanyoltudásom egyenlő egy kis útiszótárral,az angoltudásomat pedig kb.30 éves porréteg fedi.
De menni kell!Az első perctől kezdve bennem él a vándor,már pici gyerekként is állandóan elszöktem.Ha nem vigyáztak a szüleim,a vendégségből hazaszöktem,otthonról meg akárhova.Anyukám ezen úgy próbált segíteni,hogy kikötött mindenféle rögzített tereptárgyakhoz,és én még túl kicsi voltam ahhoz, hogy megbirkózzam a gordiuszi csomókkal.Egyszer egy méretes kőtömbhöz kötött ki,hogy lásson az ablakból(frissen átadott lakótelep az 50-es évekből,a parkosítást törmelékkupacok jelentették).Egy ideig még megvoltam,de aztán kőtömböstől együtt eltűntem.Mire megtaláltak,már a következő utca végén vonszoltam a kövemet:3 lépés előre,aztán húúúúzás...Kétéves voltam.
Aztán persze megkomolyodtam,már nem szökdöstem,helyette nagyokat kirándultam.És tanárként a gyerekekkel folytatom, túrázom,vándortáborozom.
De a nagy kihívás egyelőre álom maradt:a NAGY ÚT! Pénzhiány és egyebek miatt sokáig még gondolni sem mertem a megvalósításra.És egyszerrre minden kialakult:ahogy "megértem" az útra,az akadályok is elhárultak.És most már itt a visszaszámlálás:3 hét múlva indulok!

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr3688001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annapetra 2007.05.29. 15:21:38

Na hát, ki gondolta volna, Aninéni blogot ír... mi jöhet még? :)
de nagyon sok sikert kívánok az Álmod megvalósításához, és büszke vagyok Rád, hogy véghezviszed a terveidet!

monika 2007.05.30. 08:52:53

Jó fej Ancsi,élatművész
puszika és sok erőt!

Sari 2007.06.03. 22:01:25

Szia Aninéni! :)
sajnálom, hogy én vagyok az egyik, aki "lekopott" - úgy tűnik, hogy ez csak a te álmod, nem a miénk...
nagyon drukkolok neked, és azért aggódom is egy kicsit érted

Éva 2007.06.04. 20:53:24

Csak csodálni tudom ezt a bátorságot, amivel nekifutsz ennek az irdatlan feladatnak! És nincs kétségem afelől, hogy megfelelő mennyiségű erőd is lesz hozzá. Le a kalappal!
(Vagy inkább fel, mert a spanyol nap nagyon erősen fog tűzni...:)

Robi · http://www.akkukereso.hu/ 2007.06.05. 16:49:11

nos, azt hittem, enyém lesz az első komment, de úgy látszik erről csúnyán lecsúsztam... :| bár ez semmi ahhoz képest, hogy hamarabb lett blogod, mint nekem... :)

még van idő az indulásig, úgyhogy ha edzeni akarsz, akkor hozzám jöhetsz, persze csak gyalog :) pálinka van :) (asszem)

ja és gyakorold a képfeltöltést, hogy kinn már simán menjen, hátha nem lesz sok időd, amit gép előtt tudsz tölteni :)

nusi 2007.06.21. 10:45:16

Ha egyedül lennél az úton, csak nézz körül, találsz majd valakit, akinek örülni fogsz. Egy embert, aki ugyanúgy várta ezt a pillanatot, a Találkozást!Sok ilyen percet kívánok!!!Az elszántságod lenyűgöző.Kedvem lenne néha ott lenni veled,ahol a látvány csak annak jár,aki eljutott odáig.Így marad az irigység és a csodálat..

nusi 2007.06.22. 17:05:49

Marad a csodálat!!!
Te, azonban nem elégedhetsz meg ezzel,naponta kell győznöd és meg is teszed.Köszönjük!

Dezső Márti 2007.07.06. 12:15:34

ani! tátott szájjal olvasom az élmépnyeidet. eddig is sokat gondoltam rád, de nem volt módom Írni. Most talán sikerül. Na meg igen csak kezdő vagyok. SzorÍtok neked, biztosan jó érzés, hogy sokan figyelemmel kÍsérik utadat. Mégsemérezheted teljelsen egyedül magadat./ Bármennyire is szeretnéd./ KÍvánom, hogy az igazi célod is teljesüljön! \"Hajrá, fogyjon az út!\" Márti

Edit, Gabor 2007.07.08. 19:33:53

Kedves Ani!
Szeretettel koszontunk El Aceborol. Anditol elvaltunk Leon utan, meg volt bennunk szufla, o nagyon faradt volt, a laba is kikeszult, a napot nem birta, nagyon erosen tuzott.
Ma Astorgabol indultunk, kb. 38-40 van a labunkban, ami azt jelenti, hogy ejjel megint nem alszunk. Nagyon surget bennunket az ido.
süti beállítások módosítása