HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.06.13. 21:53 cirinke

Indulás előtt

Öt nap múlva indulok! Igazság szerint most már minden gondolatom az Út körül kéne járjon. És helyette hol jár? Felsorolom: naplólezárás, anyakönyvírás, bizonyítványírás(persze 2 nyelven), ballagás, évzáró stb. Bár nagyon tömény időszak ez, én mégis élvezem, mert utána  végre VAKÁCIÓ! De attól tartok, most nem sok időm lesz a ráhangolódásra, mert
(szinte) a suliból indulok Ferihegyre.
Nagyon jó érzés, hogy mindenfelől árad felém az érdeklődő, segítő, bátorító szó. Sok tanácsot is kaptam, a felét meg is fogadtam.
-Vigyél magaddal pótcipőt!
-Nem kell, egyet vigyél, de az bakancs legyen!
-A polifoam fontos, hátha nem kapsz szállást!
-A polifoam hülyeség, csak a helyet foglalja!
-Egy könnyű (!) sátrat mindenképp vigyél!
-Ne arra menj, ott kopár a táj!
-1000 faktoros naptejjel kend magad!
-A spanyol borok finomak,kóstold végig őket!
Na ez a tanács például tetszett, nem véletlenül Robitól kaptam.
Persze egy ilyen hosszú úton fontosak a praktikumok, de meggyőződésem, hogy nem ezeken fog múlni, hogy hogy sikerül. Olyan utakon fogok járni, ahol már ezer éve járnak zarándokok, Nagy Károly, Assisi Szent Ferenc, Dante lábnyomaiba fogok lépkedni.Az a sok hit ott van a kövekben, a tájban, megóv a bajtól, és ha kell, erőt ad nekem.
Legközelebb már az Útról jelentkezem.

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr7498261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Várhalmi Ilona 2007.06.14. 13:31:31

Nekem is volt álmom. Végig a Tiszán. Lélekben veled lesszek. Viszem magammal a könyvet, és olvasom ahogy mész végig az Úton.

annapetra 2007.06.14. 14:58:18

na még egy jótanács: engem ne vigyél magaddal, mert a sok műemlék-nézelődéssel kétszeresére nyújtom a zarándoklatodat :)
kedden indulsz repülővel, de magát a sétálgatást szerdán kezded?

Robi · http://www.akkukereso.hu/ 2007.06.16. 19:35:05

jól látod, hogy jól sikerül-e, leginkább hozzáállás kérdése, úgyhogy szerintem már előre el van ez döntve :) bár mi még találkozunk, de azért itt is jó utat kívánok!!! és azért vigyázz majd magadra egy kicsit :)

mindjárt elkészül a zenei útravalód, holnap átviszem :)

Ági Barátnéd 2007.06.18. 12:02:15

Cirinke!
\"Ha nem most,mikor?\" és a \"Mikor, ha nem most?\": kezdetű mondatok sokszor a: Más ......-vel ... a csalánt-módon szoktak beteljesedni, és aki mondja, az leginkább nem cselekszi! Most azonban egy életfilozófia beteljesedését látom \'itt és most\' általad megvalósulni. Igaz, a hétvégét együtt töltöttük,ma reggel el is búcsúztunk, most mégis azt érzem, nem éreztettem Veled-az érzelgőség látszatát elkerülendő-, hogy csodállak már az elhatározásért is!
De tudjuk-akik ismerünk- , hogy ez a \"küldetéstudat\" Benned -amint ezt írtad is a \"Miért\"-ben-nem manapság fogant meg, és nem véletlenül választottad pontosan ezt az Utat, mert gyalogolni jó!
Én pontosan tudom , a zsigereimben érzem, hogy végigjárod az UTAT/DAT, és testben lélekben megerősödve térsz vissza július 24-én, és az Anna-napot együtt ünnepeljük! Hajrá, Cirinke, jó széllel a spanyol
partok felé! Ölellek: Ági

Tóni 2007.06.19. 15:35:21

Jó utat kívánok: Tóni
A sebességkorlátozásokat tartsd be, főleg emelkedőn! :-)

Évi 2007.06.19. 16:01:12

És elindult... Remélem minden simán megy, és ha mégse, akkor is szerencsésen alakul!
Várjuk az első bejelentkezésedet, főleg a "borkúttól"! :)

Juli 2007.06.22. 10:18:16

Sok sikert Ani az úton. Jó időt, jó szelet. Ha nehézségek adódnak, azok csak próbatételek, melyeket gyorsan legyőzöl. Gondolatban végig veled vagyok, erőt csak így adhatok. sok puszi: Juli
süti beállítások módosítása