HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.07.17. 19:14 cirinke

Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Mert  az ma megtortent velem. Na , talalgassatok. Addig leirom, hogy tegnap nem volt net, de nem is volt nagyon mit irnom. Be kellett hozzam az eso okozta lemaradast, ezert 30-at mentem, gyakorlatilag vegig eukaliptuszerdoben, kozben 1-2 pici falu. Elso voltam a szallason, ami egesz jo volt, leszamitva azt az apro tenyt, hogy 5 m-re az agyamtol szaguldoztak a kamionok. De megis jot aludtam, reggel pedig...

Es most jon a szornyedelem:ELLOPTAK A CIPOMET!!! Eltetek mar ilyet?! Az egyik zarandok, aki szinten megtett mar akarhany km -t,ellopja a tarsa letelemet, mert hat cipo nelkul hova, hogyan...? O, edes kis cipom, nekem volt ott a polcon, husegesen kitartott, nem is kinzott meg, kinek kellettel? Hat kelloen el voltam kampicsorodva, de meg kell mondjam, hogy egy csaj rogton folajanlotta a szandaljat, de hat volt vagy 38-as laba, nem volt ertelme. Igazabol nem hagytam el magam , mert arra gondoltam, bebuszozok Santiagoba, es ott veszek masikat. Igy is tettem, es most jon a masodik pofon: itt nincs semmilyen sportbolt!!! Hogy megyek igy ki az oceanhoz?

Minden kapualjban vagy ajandekbolt vagy tengeri herkentyus etterem van(ettem is egy hatalmas tal kagylot-jo sok sorrel) Vegul talaltam egy indiai ajandekuzletet, ahol vettem egy olyasmi klumpat, mint a holland fapapucs, csak muanyag, talan ismeritek. Itt sokan jarnak benne, kenyelmesnek tunik. Ebben vagyok, setalok, de hat a 30 km-eket hogyan fogja benne birni a labam... Na majd kiderul. Elmentem, es megcsinaltattam a compostellamat meg a delelott, es elmentem a deli misere, es ott bemondjak, hogy aznap ki erkezett. Engem elsonek mondtak be, mert en Sant Jean Pied de Portbol jottem es gyalog, es ennel itt nincs nagyobb teljesitmeny! Meg is olelgettem a szentet, ahogy kell, de az oszlopsimogatas elmaradt,az oszlop be van keritve, restauraljak, a sok zarabdoksimogatagtol elkopott... Hogy apoljam egy kicsit megtort lelkemet, juszt is a katedralis mellett vettem ki egy egyagyas szobat, kulon furdoszoba, hajszarito. A teraszom egy helyes kis terre nez, es itt magasodik mellettem a katedralis tornya. De most ez nagyon kellett!

Holnap indulok a Camino Fisterrara. Ez meg innen kb. 100 km. Ugy gondolom, 4 nap alatt megteszem(amugy is 4 szallashely van, itt nincsenek olyan surun, mint eddig). Aztan visszajovok Santiagoba, es azt hiszem, busszal megyek Madridba, talaltam egy olyat, ami ejjel megy, igy nem kell a szallasrol gondoskodjak. Nem tudom, hogy lesz-e net, de ha visszaerek ide, megint irok. Erzsike, az anyai osztoneidet ertekelem, de neha pihentesd. Egyebkent Evinek van igaza. Meg kell mondjam,hogy a fotok nagy resze  Anna szemevel keszul...

Mindenkinek sok puszit kuldok, ti meg nekem  rengeteg pozitiv energiat! Nagyon ramfer...

11 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr2119852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Feri bá' 2007.07.17. 19:21:50

Ezt - a cipőlopást - csakis ereklyegyűjtők tehették! Olvasták a neten a blogot... Aninéni ázott cipője kincset fog érni: "Az út nagy részét ebben tette meg... Még érezni az út szagát..." - hallom az árverési kikiáltót.

Feri bá' 2007.07.17. 19:30:14

... és akkor elolvastam a többi szöveget is.
Gratulálok!

Erzsok 2007.07.17. 20:01:48

Megcsináltad! Őrületes, hihetetlen, egyedülálló, szenzációs, párját ritkító,kimagasló, elképesztő.......(ld. K. Dóri beírása)
Neked játszották a HIMNUSZT ma Composztellában! Te voltál a legjobb!
Rendkívül büszkék vagyunk rád; de komolyan! "Életem legnagyobb élménye, melyhez nincs fogható"-mondja Kosztolányi. Szerintem ezzel te is így vagy most. Remélem, ez a "cipőügy" nem keseríti meg az élményt! (Jókat fogunk rajta mulatni itthon.) Tudod, ami nem öl meg, az erősít!!!
Ez egy varázscipő, amit vettél; és lábaidat simogatva visz el az óceánig! Ne aggódj, segíteni fog az úton! Mindenesetre ezt kívánom neked!!!!!!!!!!
Puszi: Erzsike

Ps.:Anya csak egy van....

Robika · http://www.akkukereso.hu/ 2007.07.17. 20:17:41

GRATULA!!!! :) Azért én gondoltam, hogy sikerülni fog, de most valahogy mégis olyan hihetetlennek tűnik! Nem semmi :)

A cipőügy elég durva, sztem Feribának van igaza, rakok félre pénzt és visszavásároljuk az ebay-en :)

Azért lassan hazajöhetnél ám!
Puszik

Ági Barátnéd 2007.07.17. 21:47:56

Tisztelt Caminokirálynő!
Azért ezt előre nem borítékoltam volna-márminthogy a templomban is kihirdetnek- mert abban 1000%-ig biztos voltam, hogy végigmész a Caminon! Gratulálok, ezt jól megcaminóztad!!!!
A nyelvújítás e blog által szült szavait javaslom továbbgondolásra: megcaminózni, elcaminózni, kicami...stb, a variánsok száma végtelen.
Annak az elvetemült zarándoknak pedig húzza görcs a lábát, és legyen rajta az összes bevarrt vízhólyagod visszamenőlegesen, és ne tudja bevarrni, és fakadjon ki, és ne előre, hanem hátra vigye a cipő, egyébiránt meg fene a pofáját! További szép utat Neked, és várunk, de nagyon! Puszi: Ági és a Többi Szimpatizáns(családilag)

Pirochka és a Farka.s 2007.07.17. 23:40:59

T. Ani fanclub, companios!

Ugye nem lehetünk olyan csekély hitűek, hogy azt gondoljuk, hogy a mi Peregrinánk cipőjét ellopták?!
A lábbeli átlényegült.
Mint Szent Jakab egykoron a habokból kiemelkedve, fésüskagylókkal borítottan, a keresztények mellé állt hogy apríthassa a mórokat, Ani cipője is hamarosan dicsfénnyel övezetten, tökön rúgja a gonoszt. Amint a Vatikáni rádió és a NOL is megerősíti a hírt, gondoljatok arra, hogy a csodák nem vesztek ki korunkból.

Az is lehet, hogy az ereklyegyűjtők martalékává vált szegény cipő. Hamarosan valamelyik kápolna oltárát díszíti.A hozzá vezető utat csak mezitláb lehet megtenni. De a templom előcsarnokában a vízhólyag varrás szabadalmazott búcsúcédulának eladásával tisztes forgalmat lehetne lebonyolítani. Na?!!

Azon sem csodálkoznék, ha szegény a fenyegetések elől (Kinizsi 100, vándortábor 2 nap alatt) menekülve a szabadságot választotta volna. Ugye rajtad volt miközben a neten lógtál, ..na ugye,.... akkor mindent hallott, lehet, hogy valahol előtted jár, meggondolja magát, és az egyik kanyarban eléd toppan.

Ki lehet az a szegény ördög, akinek a cipődre még nálad is nagyobb szüksége lehetett?
A Camino a Te utad lett, én meg nagyon köszönöm, hogy részese lehettem általad.
Ölellek: Zsuzsa

Évi 2007.07.18. 13:07:39

Én még kicsit várok a gratulációval, habár már ez is elképesztő teljesítmény, nade az lesz az igazi, hogy egy műanyag klumpában teszed meg a maradék 100-at! Na ezt aztán tényleg senki nem mondhatja el magáról! :)
És jaj, de jó lesz majd megmártózni a tengerben, meg 40 fokban Madridot nézni, meg éjjel vonatozni..... ez tényleg életed kalandja, még a Svédországosat is übereli! :)
Remélem tudsz majd még írni, ja, főleg azt kéne majd tisztázni, hogy pontosan melyik nap is érkezel, mert itt ellentétes információk keringenek. (27. vagy 28.?)

Sok puszi!

annapetra 2007.07.18. 13:50:30

sajnálom, h a cipőeltulajdonítás beárnyékolta a célhozérést. de ettől lesz egyedibb, személyesebb a szokásos magasztosnál.
azért nem jó, h az előző napon nem volt net, m akkor írhattad volna, mikor érsz Compostellaba - nekem így elég váratlan volt :) -, mert az ottani webcamek nagyon jók, sok van és működnek.
na akkor még fejezd be a földet - finisterra :) hajrá

Sari 2007.07.18. 22:32:03

Azt a leborult szivarvégit!!! Hát ez aztán olyan gyorsan elrepült...! Pláne, hogy csak olvastam... GRATULÁLOK, Aninéniii!!! A cipődről meg nem is szólok semmit, mert már annyian megtették előttem humorosabbnál humorosabb módon, hogy itt nem rúgok labdába! ;) (de most jut eszembe: ez olyan, mintha egy jelzés lenne feléd: "Na, most már aztán elég legyen!" >:))) Mindenesetre drukkolok, h az újdonsült klumpádban is kibírd, amennyit még ki kell. Szóval, jó utat továbbra is, vándor... és várunk haza. puszi :)

piszker 2007.07.19. 18:03:11

Szia Ani,
én csak ülök itt a kis micsodámon az 50 fokos melegben és codálkozom:)) végigolvastam a blogodat baromi élvezettel és úgy elfáradtam bele, hogy csak na. Nagyon sajnálom a cipődet, de tudtuk, hogy lopnak, persze, hogy pont a cipődet, az aljasság. És ki a fenének van ott rajtad kivül ilyen pici lába? És ezzel végigmegy 1000 km-t. Erre csak te vagy képes.
Itthon csak bronz cipőket lopnak:))
Izgulok érted és nagyon drukkolok. Egyél-igyál, ne bánkódjál. Ahogy olvasom, annyi élmény ért, hogy évekig tudsz majd mesélni. De akkor mikor lesz időnk kártyázni?
pusz

Edit+Gábor · http://skj9bh 2007.07.19. 18:45:28

Kedves Ani!
Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd átlényegüléséhez nem tudok hozzászólni. Ez minősíthetetlen. Nem kívánok senkinek semmi rosszat, de tudom jól, hogy az isteni igazságszolgáltatás akkor és ott fogja a bűnöst utólérni, amikor a legkevésbé sem számít rá, s hasonló veszteség fogja érni. Az egyensúlynak meg kell lennie. Bár Téged ez nem boldogít, tudom. Az a szép rózsaszín mintás Fila...azért sír a lelked. Nem irígyellek azért a műanyag klumpáért. Néztem is városokban, hogy ilyen idétlen, gombatenyésztő lábbelikben egyáltalán hogyan lehet létezni? A tervezőjével hordatnám....Valahol végtelenül irígy vagyok azért, hogy még mindig ott baktatsz /dehogy baktatsz! Száguldasz..../az Úton. A meleg, ami itthon van nem üti meg az elviselhető szintet.
Compostelában a Katedrálisban futottunk össze Andival és együtt mentünk ki Finisterrébe. Nagyon reménykedtem, hogy a visszajövetel napján még összefutunk... dehát Gábornak volt igaza, aki azt mondta, hogy Veled már nem találkozunk. Még az a villafrancai találkozás "érezhető" és várható volt, de a többinek már igazán nem volt esélye. A finisterrei kiutazáskor a buszon 6 magyarral találkoztunk, még üdvözlési szintig sem jutottunk... az egyik társaság nagyon el volt foglalva magával, a másik pedig átment "némába"....Tudomásul vettük. Santiagoban összefutottunk még az utcán /milyen kicsi a világ!/ anyával és lányával, akik Villafrancában fontolgatták Cebreiro átugrását... /amit meg is tettek/.
A hátralévő néhány napra még jó bandukolást, szép élményeket, új ismeretségeket kívánunk.
Pálmit is sok szeretettel üdvözöljük:
Edit és Gábor
süti beállítások módosítása