HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.07.12. 14:31 cirinke

Sarriaban vagyok...

...nem keveren do ossze a sangriaval, sajnos .   Ezzel  a klavituraval asszem sok bajom lesz.A mai napot szinte meg sem ere ztem, mar 3/4 1-kor itt  voltam,pedig mar nem is kelek hamar,majdnemhogy utolsonak indulok. Most a vizekrol irok. Mindenhol itt csobognak. A falvak kozkutjainak nagy reszen nincs is csap, nem sporolnak. Folyik a viz egy medencebe, onnan egy masikba, onnan meg a nagyvilagba! Forrasok, kutak, kis patakok, nagy folyok, sot, a mesetan csatornak! Meg a kozepkorban astak oket, vizemelok es zsilipek vannak, es meg mukodnek is ! Es a vegen mindenutt ott vannak az onmukodo ontozoberendezesek, es locsoljak a foldeket. Igy esett, hogy a mesetan van, hogy 17 km-en at nem volt ivoviz, de ontozoviz az boven. Ennek is koszonhetoen minden harsogoan zold, virul a taj. Az erdokben, ahol mostansag  jarok, velem egymagasak a pafranyok, es csodaszep viragok nyilnak. Ketszer is atszaladt ma elottem egy allatka, hosszu farka es hegyes orra volt, macska negysagu es sotetbarna. Nyest? Pirochek, kerem az azonositast.
Nagyon jol estek az uzeneteitek. Pistit is udvozlom, remelem,
 ritkan kel ballabbal. Dori, 2oo-as nem lesz, de a Kinizsi 1oo-zal mar regota szemezek. Most mar tudom, hogy meg is tudnam csinalni. Es nincs kizarva, hogy megteszem! Orulok, Robi, hogy megerkeztetek epsegben, kicsit aggodtam,de hat ilyenek az anyak. Nagyon jo (es draga) helyen szalltam most meg ,de ez is kell neha. Nekem meg nincs honvagyam, nagyon jol erzem magam! Puszi.

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr98116710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robika · http://www.akkukereso.hu/ 2007.07.12. 16:53:23

jajj de jó, végre napi kapcsolatban vagyunk :) el sem hiszem :)

ez a hely, ahol most jársz, nekem is nagyon tetszene... a Sarriat meg is tudtam nézni, fontolgatom, hogy utánadbicikizek :) pláne, hogy arról senki sem értesített, hogy itthon meg lehet fagyni, alig süt a nap

annak pedig örülj, h nincs honvágyad (még), rám mindig a legrosszabbkor tört, például Cannesban, mikor megláttam a tengert... normális?

pupp

Zsuzsa 2007.07.12. 17:41:53

Az állatkád meghatározásához a mellfoltjának színét még jó lenne tudni. Ha fehéres=nyest, ha narancsvörös=nyuszt. Bocs Pirochek hogy beleszóltam!

Gombák még nem állták utad ilyen cuppogós talajon?
További kellemes utat!

Körmendy Dóri 2007.07.12. 21:22:34

Kedves Ani néni, ha belekezdesz a teljesítménytúrázásba veled tartok.
Legalább megtanulom hogyan kell összevarni a vízhólyagokat, amelyek a 30-ik kilométer után jelentkeznek... Bár én már annak is örülnék ha a Vértes 50-et meg tudnám csinálni :)

Körmendy Dóri 2007.07.12. 21:26:05

Ja és mégvalami: ne becsüld alá a képességeidet, simán megcsinálod az Ani 200-at :DDD
Jó gyaloglást addig is :)
Dóri

Sari 2007.07.13. 00:25:40

...kinek a Sarijában vagy??? ;) na, csak mert én a sajátomban, hál' Istennek :) na figyejjé Pisti, ha már ilyen hirtelen itt termettél közöttünk, mást is csacsoghatnál nekünk - ééérted, olyanok vagyunk mi itt, mint egy kis család :) ...csak Anyu elment egy kicsit sétálni spanyol barátaihoz. és jön a mai vicc. ez is jó régi, de annál inkább. Ki az: korán kel, fehér köpenyben van, kenyeret süt, és nem a pék az? ... DE, a pék az. (...) ja, hogy nem csak a hüjjeségeimet kéne pötyögtetnem, hanem lelkendezni és lélekerősíteni? dehát te tökjól vagy enélkül is: 100km/nap, semmi honvágy, és már a spanyol bort is bírod, stb! ;) puszillak, csak így tovább! Sari (ui.: Robi, örülök, h hallok felőled is :)

Robika · http://www.akkukereso.hu/ 2007.07.13. 00:59:48

legalább nem csak én írok hülye vicceket :)

Sari, igyunk meg egy üveg spanyol bort vmelyik este... állítólag hordószámra vedelik, úgyh gyorsan, mielőtt elfogy... többi kisleányok (a focis meg a vörös meg a főmelós :D), van vélemény?

édesanya teljesen rákattantam a blogra, mióta itthon vagyok, nem tudnál valahogy óránként írni? :)

csók az összes hozzátartozónak is :)

Évi 2007.07.13. 12:04:39

Látod Ani, mire ösztönzöd gyermekeidet?! Hihetetlen ez a mai fiatalság, csak tudnánk, kitől tanulták! ;)
A vörös jelentkezik, jövő héten csütörtökig bezárólag ráérek.
Ani te meg látom lazítasz ilyen huszon kilométerekkel, nagyon helyes, nézegesd az élővilágot és fényképezz minél többet! :)
Most hétvégén nem leszek, de legalább lesz pótolnivalóm!
Pusz mindenkinek!

Évi

annapetra 2007.07.13. 13:55:27

a focis meg megsértődik a beskatulyázáson... de a bor jöhet. vagy akár én is mehetek...:) lényeg, h pusztuljon az a bor. a csapatért még ezt is bevállalom:)

ilona 2007.07.13. 14:29:58

Szia Te hős!Végre géphez jutottam, van még lábad? És kitartás? Itthon vagyok, eddig minden oké csak a lelkem nincs toppon, de majd múlik.
Különben a könyvtárban jutottam géphez, majd a jövő héten megint jövök. Pusz. Ilona
süti beállítások módosítása