HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.06.25. 15:22 cirinke

Ma csak lajtos...

nap volt,29 km-rel. Ugyanis a kovetkezo szallashely meg 12 km-re lett volna, es azt (meg) nem merem bevallalni. Nagyon jol birtam, ez betudhato:

a,rovidebb volt a tav

b,kikerultem 1 nagy hegyet

c,kezdek belerazodni

Egyedul megyek, de nagyon elvezem.Nagyon orulok,hogy igy alakult, eljen Bibike.Vannak tulelesi technikaim,pl.megvarrtam a vizholyagjaimat,de errol most nem. Ellenben,amirol igen: talalkoztam egy korombeli spanyol csajjal, aki egy kis poniloval csinalja a caminot. Van a pacinak olyan ketoldalas zsakja, mint a bringasoknaK, DE A TATAJEBEN MEG VAN EGY KIS KOSAR, ES ABBAN UL EGY ARANYOS KISKUTYA, OLYAN, MINT SUNNY. A csaj egyebkent tiszta kopasz,most van gyogyuloban, ezert is jott el. Nem engedte, hogy a csaladja elkiserje, de igy,hogy nem kell cipekednie, meg tudja csinalni. Ma kerulgetett a vihar is, de rendes volt, csak most fog kitorni.Mindjart megyek furdeni meg mosni, mert ugye mindig a net az elso. Es igen,Robi; a sor is itt van  persze. Remelem, az utadon is lesznek netezo helyek,es tudjuk tartani a kap csolatot. Puszi mindenkinek.

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr29105556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marci 2007.06.25. 16:28:19

Szia Anyu!!

Remélem ez már sikeres üzenet lesz... Eddig kettőt írtam, de nem néztem meg hogy felkerült, vagy nem. Na de majd most!!
Örülök, hogy ilyen jól bírod, pedig gondolom ott még melegebb van mint itt! Itt nappal hőriadó, este tornádók... (legalábbis az elmult egy-két nap ilyesmi volt a helyzet)!
Király, hogy ismerősökbe futottál. Látom,téged is mindenhol ismernek. :) Huhh, a gyönyörű táj miatt irigyellek, de az igazat megvallva ebben a melegben a hűtőig sem akaródzik elsétálni.. De ne aggódj,már szereztem valakit,aki majd behozza helyettem a dolgokat.. :) Ma nem voltam dolgozni, pihennem kellett... de helyette voltam szombaton. Na mindegy, a kaják jók, még van, nyugi, köszi a pénzt (még azzal sincs gáz), akocsi jobban nem csörög mint eddig. Ugyhogy minden ok!
A webcam-os részről lecsúsztam már?

Kitartás, érezd jól magad, és fotózz sokat, sokat!!!!

Pussz: Marci

RobikaRobikaRobika · http://www.akkukereso.hu/ 2007.06.25. 17:22:14

milyen jól ír ez a kölök :)

én holnap indulok, biztos lesz net, Párizsban főleg, mert ott koliban alszunk majd... a többit még nemtom, de majdcsak megoldom valahogy...

Jaffar jól van, bár tölcsér van a fején, még szokni kell... 10 nap múlva varratszedés, Patyoo rendes felmegy megcsinálni...

na megyek dógozóba, még nem tudtam mindent befejezni

pusz R.

ui. azért 40 kmket ne csinálj, nem az volt a terv, hogy visszafele is gyalog jössz!! :)

Erzsok 2007.06.25. 18:08:35

Sziaaninéni!
Mégegyszer köszönöm a szurkolást! (Igen, ötöst kaptam!) Ilonáról még nincs friss hírem, de azonnal megírom, ha tudok valamit. (Különösen a spanyol nőcis példa után.) Tényleg fantasztikus (ide keresek majd egy hasonlóan jó szót)ez a blogos dolog! Minden lépésedet figyeljük, és nagyon, de nagyon szorítunk neked! Valaki írta, hogy ne terheld túl magad.... Nagyon igaza van! Csak mértékkel! A sör szerintem is teljesen rendben van, itt nem érvényes a mérték szó!
Totálisan elvesztettem egyébként a napirendemet. Nem kell tanulnom, nincs javítani való dolgozat. Hmmm...
Na, de csak kitalálok előbb-utóbb valami elfoglaltságot.
Most mindenesetre teljes erővel neked küldöm az energiát.
Puszi: Erzsike

Erika 2007.06.25. 20:36:16

Erzsike, keress nekem is egy jó szót! Ani, addig is "fantasztikus" vagy! Szerintem direkt jó, hogy egyedül mész, úgysem bírnák tartani veled az iramot. A tengernél azért lassíts! Jó sörözést! A varrást inkább a zoknidra tartogasd! Puszi: Erika

Ági Barátnéd 2007.06.26. 09:23:54

Lájtosodunk,taktikázunk, hegyeket kerülgetünk? Na végre, egy kis cirinkés feeling! Örömmel olvastam kedves Keresztfiam kommentjét is, végre elérte a világhálót és ezzel a Jóanyját is, puszi neki! Vállgörcsölés közben nem gondoltál arra, hogy meg kellett volna fogadnod ama Kedves Ismerősöd tanácsát, aki kerekeken guruló hátizsákot ajánlott?! Na jó, csak vicc volt. Arra viszont tényleg komolyan gondolok, hogy az állomásokon otthagyott fölös cuccok átvitt értelemben az "egyéb "terhektől való megszabadulásotokat is jelentheti, hiszen amikor bepakoltátok, akkor fontosnak tartottátok és meglehet, hogy drága pénzen vásároltátok? Nem filozofálok , csak úgy elmélkedem, hiszen lélekben/virtuálisan Veled utazom/zunk . Puszi, csak ügyesen! Ági

Bártfai Judit 2007.06.26. 13:34:06

... Jakab Judit... nem ugrik be. De a neve nagyon ismerős.

Nagyon jó, hogy ilyen sokszor tudsz írni! Annyira jó olvasni, hogy mi minden történik Veled!
(Én még mindig nem akarom elhinni, hogy egyáltalán bele mertél vágni...
:-) Nagyon-nagyon büszkék vagyunk ám Rád!
(Mindenesetre én is készülök a túratáborra. Tegnap már legalább fél óráig gyalogoltam egyfolytában.)

Vigyázz Magadra!

Üdv: Judit:-)

Körmendy Dóri 2007.06.26. 14:16:51

Kedves Ani néni!
Évi mutatta tegnap este a blogodat. Lehet, én is függővé válok ezután, és bár nagyon régen nem találkoztunk, minden nap fogok rád gondolni és drukkolok neked - lélekben biztosan bírod, inkább a lábadnak és hátadnak drukkolok ezért - hogy ne fájjon semmid, legalábbis ne nagyon.
Az persze jó, ha a felesleges tárgyaktól menetközben megszabadulsz, de az igazi könnyebséget nem ez adja majd, hanem hogy az élet igazi feleslegei fognak menet közben legördülni a vállaidról - legalábbis így képzelem:) És azt hiszem így is lesz.
És tudom, hogy éssel nem kezdünk mondatot, de ez most egy blog, nemigaz?:)
Puszi
Dóri
süti beállítások módosítása