HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.07.21. 16:20 cirinke

Lapzarta meg nincs!

Dehogy van, Nagyagi! Merthogy itt, Fisterraban vegre van net, igaz, hogy veszesen rovid az idom.VEGE!!!!!
Igen, ma egy honapja kezdtem a menetelest, es ma itt vagyok a celnal. Santiago utan aranylag jol jottem a szandalban, de tegnapra kiderult, hogy megsem o az igazi. Ma mar nagyon fajt benne a labam, nem csinalt vizholyagot, a labcsontok fajnak. Ugyhogy itt volt az ideje a finisnek!
Az ocean csodalatos, elkepeszto. Muxiaban talalkoztam vele eloszor,ma pedig Fisterraban vagyok, itt meg szebb, ha lehet fokozni.Innen meg 3 km a vilag vege, Finisterra,de oda csak este megyunk, nagy tuzrakas lesz meg ruhaegetes, ahogy kell.
Valoszinuleg egyik elozo eletemben valami nagy tengeri allat lehettem, mert engem ugy vonz a viz...(pedig meg uszni sem tudok rendesen) Vagy Desmond Morrisnak van igaza, amikor az embert a halbol eredezteti?(Apropos,Robi, en Az emberallatot ketszer is megvettem, tudom, hogy az egyik a Totyahoz kerult, de hol a masik?!) Csak ulok a parton, es nem tudok szabadulni a latvanytol. a vegtelen viztol, a hangoktol.Itt vegre megtalaltam

 a nagy rendezo keze nyomat, itt, es nem a katedralisokban. Egyszerre ereztem, hogy semmi kis porszem vagyok, de masreszt hatalmasnak is ereztem magamat, olyannak, aki minden almat valora tudja valtani. Csodas erzes! Szep a vilag!Holnap Santiagobol irok, puszi.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr56122517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karpmari 2007.07.21. 22:57:53

Minden este leveleid voltak az olvasmányaim, gondolatban én is utaztam veled. Hiányozni fog!Puszika

Marci 2007.07.22. 10:48:02

Hellóka,

irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hőség, hogy összeolvadt a kocsiban egy játék trolibusz, néhány óra alatt, a felismerhetetlenségig... szinte.
Kemény! Fürödj te is sokat, én naponta vagy nyolcszor zuhanyzom, a parkban meg csobbanás, csak így lehet kibírni. Szóval kedden jössz, ugye? Robi nem lesz itthon, én elvileg melózom, de megoldjuk.
Sajnos a telefonom nem üzemel most, így az sms-eidet sem tudom elolvasni, legalábbis amiket eddig írtál, de szereztem másikat, ugyhogy tudsz írni. De a többi a telómon volt. Na mind1! Légy jó, élvezd ki még ezt a két napot, aztán irány haza!És irány a Kék-túra!!!!
Légy jó!!
Pussz
süti beállítások módosítása