HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.07.15. 11:58 cirinke

Micsoda nap!

Pedig meg del sincs! Azzal kezdodott, hogy reggel torokfajassal ebredtem, ami meg az almoskonyv szerint sem jo jel. Aztan, alighogy elindultam, kiderult, hogy nagyon hideg van, ezert mindent felvettem. Ez konkretan egy pulcsit es egy inget jelent. Az elso faluban megalltam kavezni, mikor elkezdett csepereszni az eso. En, ovatos duhaj, felvettem az esokopenyt, es egy perc mulva leszakadt az eg! Igazi dezsa-effektus. Akik csak most keresgeltek elo az esokopenyt, mire felvettek, pont borig aztak. Az ut pillanatok alatt eltunt,patakka valtozott, bokaig vizben caplattunk.(ra is fert mar a cipomre egy jo kis mosas...) Aztan jott a szel, es akkor mar total elegem lett. Elhataroztam, hogy csak a legkozelebbi szallasig megyek, ott egy jo meleg furdo,aah...10-re mar itt is voltam(Melide), de nem engedtek be. Nehany bringas srac hatulrol bemaszott egy ablakon, es kinyitotta nekunk az ajtot.Beozonlottunk a tarsalgoba, atoltoztunk szarazba, kiteregettuk a vizes cuccot, en meg ettem is. Hat ahogy ott punnyadunk, es mar kezdjuk emberi modon erezni magunkat, jon ket takarito banya, es ugy kivagott minket, ahogy kell. Hiaba mondtuk, hogy hat kinn zuhog, es legyen egy kicsit megerto, semmi. Ez 11-kor volt, most  del korul jar, es csak 1-kor engednek be. Nagyon fazom, meg jo, hogy talaltam ezt a netezo helyet, de persze futes itt sincs. A szallas elott van egy kb. 30 cm-es eresz, oda zsufolodik mindenki. Mivel hideg van, sokan inkabb tovabb mennek, de nekem valahogy meg kene szaritanom a cipomet, mert ha vizesen folveszem, vizholyagot csinal. Remelem,ma kiesi magat, es holnap megint jo ido lesz. Szurkoljatok!

11 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr36118280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robika · http://www.akkukereso.hu/ 2007.07.15. 14:45:25

Huhh, ez durva! Végre hasznát vetted az esőkabátmániádnak :)

Csak most olvastam a tegnapit is, azért nem semmi, hogy egy háromutcás faluban úszómedence van feszített víztükörrel :) De ezek szerint kinn is megtalálod a jó helyeket :)

Este Marcival jótestvérek módjára pókereztünk egy nagyot, ő 2. lett én 3. a 6+3-ból, úgy látszik, még egy kicsit jobban kellett volna csalni az asztal alatt :)

Kirakok a napra egy térképet, hátha akkor eláll az eső :)

Puszi

Zsuzsa 2007.07.15. 16:20:46

Gyors segítség torokfájásra: irtó sós langyosvizes gargalizálás. De jobb, ha közben már meggyógyultál!?

Mi szurkolunk Neked éjjel nappal, te pedig próbáld felénk zavarni a nagy, csúnya esőfelhőket, mert itt lassan sivatag lesz(:

Most már kényeztesd magad minél többx!
Puszi: Zsuzsa

Bártfai Judit 2007.07.15. 21:22:33

Én is kimaradtam jó ideje, és most egyszerre olvastam el az elmúlt hét eseményeit. Hűledezek! Naponta ennyit menni! Nagyon klassz vagy!

Az persze nagyon vacak lehet, hogy hideg is meg eső is... brrr.
Itt, Magyarországon már 1000 fok van, szivesen adunk Neked egy kis meleget! Odafújjuk!

Remélem, semmi bajod nincs, és már átmelegedtél : -)

Szép napokat! Már igazán nincs sok hátra! (Most ez jó vagy nem??? :-)

judit.f 2007.07.16. 08:54:38

küldök a svajci 40fokbol egy kevesket.persze holnaptol a Mo-i 40 -ekböl sem sajnalunk töled egy adagocskat.csak nehogy tul sok legyen egy idö utan.talan az oceani eghajlat csapott le ratok.teljesen otthon erezhetted magad,mar ami a szemelyzetet illeti.
csocsi judit

Pirochka és a Farka.s 2007.07.16. 12:37:13

Azok a kuruzsló versikék jutnak az eszembe, amivel a fiaidat, meg az én gyerekeimet simogattad, amikor bajuk volt.Kecskeháj és HUSSS a torokfájásnak. Pont ez a kihívás hiányzott még a készletedből?
Pipikét hívtam, technikai problémája volt a levelezéssel. Remekül érzi magát Hévizen.
Szurkolunk, de még mennyire!

Évi 2007.07.16. 15:48:12

Halihó!
Újra közöttetek! :) Hát igen, Ani és az esőkabát, és mennyire igaza van! (Még ha nem is hallgat rá mindenki, aztán egy szál semmiben ázik az erdő közepén... öhöm, asszem néhányan tudjuk kire gondoltam...:)
Remélem azért nem fáztál meg ebben a fura időben, és javulni fog, bár az internet szerint még egy ideig ilyen hűvös lesz ott. (www.inm.es/wcmt/coru/data/15450.htm)
Bezzeg náluk harmadfokú hőségriadó van...

Puszi

Erzsok 2007.07.17. 10:42:42

Én is megjöttem! befefejeződött ugyanis a "forgassuk fel az anyósomék lakását" elnevezésű takarító program Debrecenben. Látom, Ani kaptál hideget-meleget! A bőrigázást ismerjük az itthoni túrákról is. Isteni érzés átázott cumóban reszketni. De még mindig lehet, hogy te jártál jobban, mert ami itthon van, az már mindennek a teteje! (A WC-témához csak annyit, hogy én is emlegettelek benneteket a múlt héten. Több kedvező tapasztalatom is volt. Na, jó nem csillagos 5-ös, de 5 alá. Voltak például fogasok az ajtón belül. Nem tudom a fiúknak ez mennyire probléma, de lányéknál rendkívül fontos a táska elhelyezése okán.) Lehet, hogy előbb-utóbb ezen a téren is előrelépünk mi magyarok is!?
Kedveseim! Ezúton is szeretném felhívni minden érintett figyelmét a júli. 28-i közös programunkra!!! Külön értesítést is fogtok kapni, de semmilyen kifogást nem fogadunk el!(Az időben történt többszöri emlékeztetés miatt mindenkinek volt ideje szabaddá tennie ezt a hétvégét!) Sari! A Balaton-átúszás most szombaton lesz. (Tudom, hogy tudod!)
Ani! Szorgalmasan írogató kislányom dicséretre vár, mivel ő az egyik legkitartóbb hozzászólód, és még egyszer sem említetted meg külön a bejegyzéseidben név szerint. Pedig minden nap emegetünk ám. Bizony! Amúgy is mostmár rengeteg időd van.... Na, puszi: Erzsike

Évi 2007.07.17. 11:33:33

Én úgy emlékszem, még az elején, amikor Ani valami városban gótikus cuccokról írt, akkor a tipikus Ani-féle módon (Anna, figyelsz?) meg volt említve! :)

Robika · http://www.akkukereso.hu/ 2007.07.17. 11:52:01

Anyu, én 10 fokot simán felajánlok neked az itthoniból! Vajon rugalmasak már annyira az emberek itthon, hogy elindulhassak egy szál boxerben a városba? :)

Mindenesetre remélem Santiagoban már jobb idő lesz holnap!

Kedves debreceni érdekeltségű ezekszerint-mostmár-hozzám-is-tartozók, fontos információra lenne szükségem: lehet-e fürdeni a Vekeri tóban (és ez-e a neve?), és amennyiben nem, a kempingtől milyen messze van a strand?

Valamint Erzsi néni, mire lettünk többször figyelmeztetve, vagy amennyiben én nem, akkor nem vagyok érintett? El szokott veszni a nem létező határidőnaplóm...

és szeretném még megemlíteni Annát, hátha ez már félsiker :)

puszik

annapetra 2007.07.17. 13:23:37

jaj, ezt most miért kellett???....
a vekeri tóban tudtunkkal nem lehet fürdeni. és Robi éritett vagy, a lényeg, h júl.28-ára ne csinálj programot - mármint az általunk szervezetten kívül.

annapetra 2007.07.17. 13:27:22

portal.debrecen.hu/hirek/helyi/tavak_helyihirek.html

hihi, a legjobb a döglött kagylóhalom :)
süti beállítások módosítása