HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.07.13. 14:42 cirinke

Kedves Hozzamtartozok!

Igazi Osanyava lettem,de nagyon jo! Zsuzsa, az allatka nem mutatta meg a mellenyet. Nagyon aranyos volt, meg meg is allt egy pillanatra, es beleszimatolt a levegobe,de mire elokaptam a gepet, persze sehol se volt! Dori, vigyazz, mert szavadon foglak! Persze  a Voros, a Focis meg a Vicces, na meg Elsoszulottem nem jelentkeztek a teljesitmeny turazasra, pedig nekik kotelezo. Juditnak uzenem, hogy az idei vandortabor 2-an kezdodik, es Oriszentpetertol Irott-koig tart. Nem tudom, mit izgulnak, mivel le vannak foglalva a szallashelyek, nem fogok tulfutni a terkepen! Na persze az lehet, hogy elindulunk reggeli utan, es tizoraizni mar az uj helyen fogunk,he-he. Erzsikenek pedig mar reg meg akartam irni, hogy meg Burgosban vettem (egy kinainel) egy ugyanolyan kalapot, mint amit megevett a kutya, de van egy kendom is.Ma 24-et jottem, nagyon kellemes erdei es mezei utakon. Csak a vege volt egy hatalmas, meredek szakadek, na az nehez volt, meg amugy is a mumusom a cipom miatt. Es igy erkeztunk meg Portomarinba, ami nagyon helyes kis varos. A felet atkoltoztattek egy hatalmas viztarolo miatt, ami most koruloleli a varost. Ma olcso szallason vagyok,1-kor nyitott, en 1.1o-kor  meg valaszthattam az agyak kozt, de mire letusoltam, mar telt haz lett. Itt mar hompolyog a tomeg. Ugyanis az a szabaly, hogy a Compostellat akkor kapod meg, ha az utso 1oo km-t teljesited.(En most mar itt tartok.)Ezert itt joval tobben vannak,  nekem meg nem volt szallasgondom, de ma hajszalon mult...Egyebkent a szallas nagyon modern, uj epulet, minden fontossal el van latva. Es errol jut eszembe: lanyok, itt a wc-k osztalyzata majdnem mindenhol 5-os. Ahol nem , ott  csillagos 5-os!Gyonyoru, tiszta, minden van benne, be is lehet zarni, es persze mindenhol ingyenes. Lehetsz a legkisebb kis faluban, ha van bar, akkor  a wc-je ilyen!Tul vagyok egy finom ebeden, vegyes sali, korso sor(ugy neznek ram, mint egy marslakora, itt a pohar divik), most megyek sziesztazni, 7-kor indul ujra az elet.Adios!

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr47117439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

judit.f 2007.07.13. 17:46:42

na mostmar befejezhetned a setaidat,mert a jövö heten utazunk Csongradra,es ott talan nem tudom a folytatasos krimit elerni.
kedvet kaptam eszak Sp-hez,de most Erdely van soron.
csocsi judit
Ilona mi van veled?

Marci 2007.07.13. 18:04:56

Szia Anyu!
Nem értem a dolgot... Még 11 nap, és már kevesebb mint 100 km... Mit fogsz csinálni a sok szabadidőddel??? Bár emiatt nem féltelek. Itthon minden ok, kaja még van valamennyi, pénzem is van, ma kaptam fizut! Végre! De sajnos becsúszott egy-két csekk... De megoldom! Légy jó, és gyors (legalábbis a szállásfoglalásoknál, amúgy már nem kell sietni!!)!!

Üdv

Robika · http://www.akkukereso.hu/ 2007.07.13. 20:04:49

őőő... nem 6-14-ig van a tábor? és idén felfele megyünk majd? miket meg nem tudok...

annapetra 2007.07.13. 20:15:24

azért nem jeletzük külön, h mi is megyünk a teljesítménytúrára, mert ez evidens.
tábor: aug.2-9 Írottkő-Szombathely

Pirochka és a Farka.s 2007.07.13. 22:34:08

Kedves Ani néni!

Az állatka Shirley Mc Laine reinkarnációja volt. Azért nem mutatta meg a kis mellényét, mert nem akarta, hogy ennyire biztos legyél benne. A fényképen látszott volna a balettcipő és a tütü is. A szimatolással arra biztatott Téged, hogy tégy, ami Neked a legjobb. Gyalogolj, nézelődj, ismerkedj, ahogy tetszik...
Astala vista.... Zsuzsa

Ági Barátnéd 2007.07.14. 16:43:18

Üdv Bajnoknő!

Nem tudom, hogy léteznek-e LEG-ek a caminosok között, hogy:..a legfiatalabb..., a legidőseb..., de szerintem a Leggyorsabb-ak között helyezést érnél el az tutti frutti!
Úgy érzem, most szeretnéd egy kicsit megállítani az idő kerekét, mert vészesen közeledik a sikeres befejezés!
Mélységesen csalódtam, hogy a caminoban is lehet "summantani", és elég az egészhez képest elenyésző 100-km-es táv megtétele az "igazolásig", ez nem ér!!! De azt gondolom, hogy most az egyszer ebben nem a papír számít, mert nem kell ahhoz nagy matekosnak lenni, hogy a 100=(?)793? Pussz: Ági
süti beállítások módosítása