HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.07.11. 19:24 cirinke

Megerkeztem Galiciaba!

A megerkezes igen szinpadiasra sikeredett. Hegyteto, gomolygo kod, szol a dudazene es minden ketszer annyiba kerul. Ez O Cebreiro, a vilag teteje. Mar kb 2 napja kezdett megvaltozni a taj. Nyoma sincs az eddigi mediterran hangulatnak. Nincsenek tegla vagy valyoghazak, apacabarat csereptetok, omlo viragozon . Van viszont termesko haz(sokszor kerek) , rajta fekete palateto, es latvanyos szegenyseg. Itt az emberek nagyreszt tehentartasbol elnek. Tegnap kezdtem megmaszni ezeket a hegyeket. Gyonyoru kanyargos volgyben egy folyot kovetve mentunk egyre feljebb. Kozben(ez is lenyugozo volt) felettunk magasan az egben volgyhidakon duborgott a kamionforgalom. Aztan a vegen a folyo helyett mar csak sok kis atlepheto patakocska maradt, es akkor erkeztem meg La Fababa.Ugy kepzeld el, hogy a hatad mogott folytatodik az emelkedo, de elotted es mindenfele mely volgy, es szemben csucsok. Es ezen a helyen all egy kis kapolna, mellette pedig a szallas. Akarhova nezel, csak amulsz es bamulsz. Ezt a helyet egy nemet szervezet ujitotta fel, es vezeti nagyon tuchtig modon. Na es ki a nemet hospitalero? Egy 56-os magyar, Toni. Megkinalt a helyi borral(kezdem megszokni), es megvaltottuk a vilagot.Ma ujabb 26-nak mentem neki.(Figyelitek a szamokat?!Mar nem kell siessek, kijovok az idobol az oceannal egyutt.)4oo m szintkulunbseg fol(ez volt O Cebreiro), aztan ugyanennyi le. Ott a hegyteton volt egyebkent a camino legregibb emleke:egy IX. sz.-beli templom. Lenyugozo a gondolat, hogy amikor Arpad atyank kiadta jelszot:csapjunk a lovak koze!-itt mar akkor miseztek. Meg is simogattam a falat! A mostani szallas Tricastalla, egy lepukkadt kolesz max. Net sincs, de mar megvan a technikam:bemegyek egy elegans szallashelyre, mindenkinek mosolyogva koszonok (nehanyat tenyleg ismerek is), es ugy csinalok, mintha ide tartoznek. Meg annyi idom van, hogy elmondjam:Kasztiliaban minden masodik ember lopofaju volt! De tenyleg! Az orruk alatt ugyanannyi van, mint felette. Ez foleg a noknel szembetuno. Kivancsi vagyok, ki lehetett a z a verbo foldesur, aki olyan szorgalmasan gyakorolta az elso ejszaka jogat, hogy fel Spanyolorszagot ellatta a lofeju genjeivel?! En jol vagyok. Ha van uj vizholyag, azt megvarrom, a hatam is kezelheto. Nagyon jok a botok, es Rudi, a zsakod is szuper! Puszi, irjatok!

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr66116230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsa 2007.07.11. 21:39:20

Mindig izgatottan várom a történeteid. Egyre szuperebb vagy!!! Jól sáfárkodsz az energiáddal és a időddel.
Kevesebb km : hosszabb beszámoló, ez kell nekünk:)
Köszönjük!!!

pisti 2007.07.11. 22:12:52

nehogy aszt gondold,hogy jópofa vagy minden spanyolokat sértő megjegyzéseddel !!!!!!!mi lenne,ha téged is igy sértegetnének "jópofa"!!!!

annapetra 2007.07.11. 22:45:56

Pisti, előszőr tanulj meg helyesen írni, aztán talán megpróbálunk komolyan venni... Mi, hozzátartozók szeretjük olvasgatni a beszámolókat, de senkinek nem kötelező.

bili 2007.07.12. 00:33:30

szia Ani!
Mostmár én is itt vagyok,tehát együt a banda.Csak egy kicsit késtem. :) Nagyon jo vagy,kitartás.Puszi

Robika · http://www.akkukereso.hu/ 2007.07.12. 04:05:36

kedves Édesanya,

nem igazán találok szavakat... Az imént olvastam végig az elmúlt 2 hét írásait (és a tisztelt publikum leveleit), nem hinném, h képes lennék összeadni a km-ket... De nem is ez a félelmetes, hanem egy medve... :)

Az eltűnésem oka az a "kisebb" körút, amiről ma hajnal 1 -kor értem haza... A várakozásokkal ellentétben mindösszesen kétszer tudtam netközelbe kerülni, akkor is csak igen rövid ideig... Majd mesélek, van mit, teljesítettünk egy Pest - Párizs - Bordeaux - Montpellier - Avignon - vissza Montpellier - St.Tropez - Monaco - vissza St.Tropez - Cannes - Nizza - Milano - Pest utat, hogy csak a fontosabb helyeket említsem, hát nem volt semmi :) De nem is ez a durva, hanem egy smirgli :) (na jó ezt abbahagyom, amúgy sem tudok többet)

Európa legnagyobb homokdünéje mellett leellenőriztem, hogy az óceán igencsak hideg, szóval óvatosan... Bár ezek után nem nagyon kell aggódni érted, egy ekkora út mellett minden más eltörpül, azt hiszem.

Tóni bácsi, jelentem, hogy az első próbálkozás után lehet, hogy bemondom az unalmast, és nem leszek képes jóanyámmal lépést tartani a táborban, szóval okosan kell megosszuk a busztémát. :)

Apropó tábor, Patrik említett valami fórumot, mi a cím, küldje be...

Apropó küldje be, a képek közzétételéről gondoskodom, a hazaérkezést követő lehető legrövidebb időn belül :)

Hajrá Anyu, azért várlak már, nekem két hét után hiányzott a haza!

Pupper

Robika · http://www.akkukereso.hu/ 2007.07.12. 04:06:21

ja és ki ez a Pisti gyerek? akire gondolok? na gyere ide szépen, szíjastul

bocsánat, de nem olyan kifinomult a stílusom, mint Annának :) és olyan édes, hogy azt írja, hozzátartozók :)

üdvözlettel

judit.f 2007.07.12. 14:25:46

ma peldaul a hozzatartozok volt a legszebb...
most csak azt szeretnem tisztelettel kerdezni,hogy hova mentek utana taborozni.barki valaszolhat.
csao judit
süti beállítások módosítása