HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.07.07. 19:46 cirinke

Na vegre...

...bepofatlankodtam ebbe a masik alberqueba,es itt jo a net. Eloszor ide jottem be, de valamiert meggondoltam magam, es a masikba mentem, en hulye(Evi, figyelsz?) Na a tegnapi nap. Pihenonapot tartottam,mert elerkeztem Leonba, es ott sok a latnivalo. Egy napig jartam a varost(papucsban, szet is cseszte a labam). A katedralis csodaszep, gotikus,2oo--nal tobb uvegablaka van, es igazabol belulrol ervenyesul, de ott a fotok nem sikerultek.Meg sok szep dolog van itt, tobbek kozott egy Gaudi-epulet is.A varosmag igazi kozepkori , girbegurba utcacskak, es pont ott volt a szallas is, idealis helyen.Mivel pentek volt,nagy elet volt a varosban, de nem nekunk, az apacak 9.3o-kor bezartak a kapukat! Es itt aztan nincs koedukacio, meg a hazasokat is kulon szobaba fektetik. Mar egeszen megszoktam egyebkent, hogy ha kijovok a tus alol egy szal semmiben, akkor egy ugyanilyen pasival futok ossze. Eloszor meg feszelyezett, de most mar csak rohogunk.A nagy elet ejjel is folytatodott,oriasi sikongatasok,dajdajozas,nem sokat aludtam. 5-kor keltem,a buli meg itt-ott tartott . Oriasit jottem, tobb, mint 34 km-t. 3/4 6-kor indultam, volt egy kaveszunet meg egy ebedszunet, es 1-kor mar a szallashelyek kozt valasztottam(rosszul). A holnapi terv is 36,de az az igazsag, hogy kevesebbet mar nem is tudok menni. Mi lesz velem, ha vege?...Farner Jutka, varazsolj ide Svajcbol egy kis felhot, mert mar 3o fok van! Udvozlom Tundet es kis csaladjat az olvasoim kozott. Erzsike! Nana, hogy megvan a fonal a csuklomon,es nagyon sokan tudjak itt, hogy mit jelent. Marci, remelem, nyersz a pokeren, es igy lesz mibol kiegesziteni a kosztpenzt. Robi eppen San Tropezben figyeli, hogy hogy elnek a kogazdagok, szerdan indulnak haza. Sari, Agi, Pirochek miert tuntetek el? Na meg egy adalek a szarvasfaggyuhoz. Leonban minden patikaba bementem, es az ixedikben vegre egy csaj tudott angolul, es tudta azt is, hogy mire jo. Mondta, hogy ilyet egesz Spanyolorszagban nem tartanak, ne is keressek. Helyette vettem vaselint, az is borpuhito.Puszi.

21 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr25113649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ntünde 2007.07.07. 20:54:45

Szia, Ani! Fantasztikus ahogy az egészet csinálod. Ha a géppel nem is sikerültek a képek a szemeddel mindent fényképez le, hogy tudj nekünk majd mesélni itthon. Néhány fokot a melegből küldhetnél nekünk, készülünk a pockokkal (hárommal) a Balatonra.
Tünde

Évi 2007.07.07. 23:01:27

Na megnyugodtam, azt hittem, tényleg be kell majd pötyögnöm az sms-ed, hogy a többiek ne kezdjenek el aggódni. Jó, hogy pihentél is végre, bár ezen a tusolós dolgon kissé meglepődtem! Ezek a forró vérű latinok úgy látszik szeretik az ilyen helyzeteket, ha nem szeparálják el a mosdó részleget. :) De azért remélem nem olasz (!) nemzetiségű volt a delikvens...;)
Puszi, jó 36-ot holnapra! :)

Pirochka és a Farka.s · http://www.szojavit.hu 2007.07.07. 23:49:31

Szemünk Rajtad, delej a nyomodban, bűbáj, varázslat Veled, csak a net volt messze, meg sokszor foglalt. Nem tűntünk nagyon el, csak most jöttünk vissza 8 nap után Rogoznyicáról. Margiték, ma érkeztek, hirtelen fel kellett tunningolni a készleteket, kirohanni a reptérre.
Rudi nagyon rendben van magával, 1 havi nap, tenger, edzés után. Most a hegyiekkel van Ráckevén.
A szombat éjjeli szeánsz után a Gellérthegyről :O*Zsuzsa striga

Pirochka és a Farka.s · http://www.szojavit.hu 2007.07.08. 00:16:30

Kettősnyelvü pettyes kígyók,
Tüskedisznók, innen el;
Félre undok poc, vakondok,
Asszonyunkhoz ne közel!
...................................
El, szövő pók, itt ne járj,
Hosszulábu nagy kaszás;
Félre, dúgó éjbogár,
Csiga, féreg, minden más
.................................
Rezső: ha kevés, kezdd újra. Na jellemző egy benyögés, amit leirat...

judit.f 2007.07.08. 09:16:01

Lehet függöve valni?Minden este v. ejjel ,itt ülök, mint egy jo kisgyerek az esti nmesenel.
Küldöm a felhöket,nalunk mar ugyis eleg volt.Ket hete azunk,fazunk.
Szivd magadba a gotikat ,ez az en kedvencem.ez a fürdös sztori nagyon izgi.Ugy idözits,hogy jövöre melyik orszagba akarsz menni.
csao j

Marci 2007.07.08. 10:55:52

Szia,
a kaja miatt ne aggódj, megoldom.
Mennyi van még hátra neked? A felén már túl vagy bőven, nem? Furcsa volt ez a pihenőnap mi? Kis hátizsákkal, lágy tempóban, akkor iszol meg egy pohár hideg sört, amikor akarsz... Ehhez most nem lehetsz hozzászokva.. Lesz még pihenőnapod? Tényleg, nem volt még útközben valami tavacska, vagykisebb patakocska, amibe becsobbantál?
Itt is nagyon meleg van,nehezen lehet bírni. Jövő hétvégére Velencei-tó, vagy Balaton terveződik. De csak Mackóékkal leugrunk, még aznap jövünk is vissza.Ugyhogy ezt is túl fogja élni a macsek.
Légy jó
Pussz

Ági Barátnéd 2007.07.08. 12:24:09

Cirinke!
A kígyókról csak annyit: Tanulhatunk a kígyótól, amely gyakran levedli bőrét..., levedli,mert arra van szüksége!
Túl kell lépni a régi elképzeléseken, szokásokon,véleményeken! Aki eldobja "régi ruháját",testben, lélekben megfiatalodik, helye lesz az új dolgoknak...! Ne félj tőlük, de mindazonáltal tartsd a tisztes távolságot! Jelenlétükkel csak mutatják, hogy jó Úton haladsz !
Bár nem írtam, naponta olvastalak. És ne izgulj, ha hamarabb leérsz az óceán partjára, nem lehet olyan rossz, ha csak lógatod a lábacskáidat a nagy lavórba,ölel: Ági

Tóni 2007.07.09. 08:10:10

Két hétig nem láttam számítógépet, most örömmel olvasom, hogy milyen jól haladsz. Csak így tovább! De mi lesz a gyerekekkel a túratáborban? Üdvözöl: Tóni

Erzsok 2007.07.09. 09:35:50

Nos, örömmel (?) látom, nem maradtam le nagyon az élményekről. Végtelenül megnyugtató, hogy volt erőd arra is, hogy beiktass egy pihinapot. Mész, mint a gép. Végre pihentél is! Szerintem, ha így haladsz, ott ülsz majd egy hétig az óceán partján, és megöl az unalom. Abban ugyanis biztosak vagyunk (túratársaim tudják igazolni), hogy lekésni nem fogod a hazautat. Inkább fél órával előbb.....
De igazán nem piszkálni akarlak, csak csipkelődtem egy kicsit. Persze nem mintha megérdemelnéd; pusztán aggódásból teszem. Túl ne hajtsd magad!!!
Vettél már új szalmakalapot? Mivel védekezel a nap ellen?
Tudod-e, hogy a szerencsenapon írtál utoljára? A misztikus 7-es szám: 07.07.07. Lottóztam, úgyhogy a nyeremény sorsáról majd beszélgethetünk. Jövőre esetleg a svájci utat is be lehetne tervezni (Judit) az öttalálatos esetén... (Persze már tudnom kellene a számokat, de erre még nem volt időm.) Majd beszámolok...
Most puszi: Erzsike

ani 2007.07.09. 17:43:59

Na, ez a gep sem engedett be!A tegnapi nap halalos volt. Eredetileg is sokat akartam menni,de tulteljesitettem a tervemet! Osszesen 5o-et mentem.A kimerultsegen kivul nem volt mas bajom, de azt jol kialudtam. Na de a hely! Kepzeljetek el a hegyteton egy menedeket, amilyenbe egy turataboros a labat se tenne be. (Mert hogy kozbe magmasztam a legmagasabb hegyet az uton,1515m.) Egy teljesen kihalt falu,minden haz osszedolt,egy csak felig. Na az a szallas! A tetot nehol folia helyettesiti,es minden nagyon lepusztult. Se viz,se villany,meg pottyantos budi sincs. Mosakodni menj el a 1oo m-re levo forrashoz. Helyette viszont volt helyes spanyol fiu,aki vezeti(amugy ferfimodra,) szol a finom relaxzene, fozott vacsit(miattam mindenkinek halasat), es nagyon jo tarsasag:1 koreai lany es 2 ir srac. A hegytetorol,ahol ultunk az asztal korul,felejthetetlen kilatas,ez a hangulat eletem vegeig elkiser biztos. Istenit aludtam, csak Antonio kolompja ebresztett fel(milyen kedves...)A hely neve Manjarin. Ma 44 utan Villafrancaba erkeztem, es itt van mosogep, ugyhogy mindent kimosok, mert... Zsuzsi, a feher gyolcsaid, felek, mer tobbet nem lesznek feherek! Ez a hely sokkal "kulturaltabb", de felek,nem lesz olyan jo. Most mer lazithatok, ezutan nem kell ilyen nagy tavokat menjek, ha nem jon be valami varatlan, 3o alatt maradhatok, es belewfer ax ocean is. Koszi az uzeneteket, boldogan olcasom oket. Bocs a felreutesekert, de az eger is szornyu, meg sem probalkozom a javitassal. Adios!

annapetra 2007.07.09. 18:40:47

jézusom, te nem vagy normális!!!! 50 km??? úristen... megnéztem egy térképet, ahol az egész zarándoklatot 31 szakaszra osztják fel: te most a 25-et tetted meg... nagyon haladsz túraanyánk! elvileg a köv. állomásod a 28 km-re lévő O Cebreiro lesz, ahol van webcam!!! (bár nálam egyelőre nem jön be a kép)
pusz

Pirochka és a Farka.s 2007.07.09. 22:20:20

Magasságos Túrabakancs!

Te nemcsak egy vajákos, hanem egy igazi megszállott tünkány vagy. Ahogy nagy elődünk Dolores Ibarruri „La pasionaria” mondaná: "Non Passaran" szabad szpanyol ferdítésben: Nem Törtök meg/fel cipők!

csók@zsuzsa

Pirochka és a Farka.s 2007.07.09. 22:22:49

SÉTÁLNI MEGY PANKA...

Sétálni megy Panka a búzamezőbe,
Pillangós papucsba, hófehér kötőbe.
Dalolgatva ballag, egyes-egymagába -
Virágtestvérkéi, vigyázzatok rája!
Simulj puha pázsit, lába alá lágyan,
Fütyülj neki szépet, te rigó a nádban!

Légy a legyezője, te lapu levele!
Fecskefarkú pille, röpülj versenyt vele!
Búzavirág-szeme mosolyog reátok:
Nevessetek vissza rá, búzavirágok!
Kakukkfű az útját jószágoddal hintsd be,
Bújj el lába elül, szúrós királydinnye!

Ha a dülőúton szegényke kifáradt,
Szagos fodormenta, te vess neki ágyat!
Födjétek be, zsályák, dús leveletekkel,
Szelíd széki fűvek, csillagfejetekkel!
S őre a mezőnek, szép jegenyenyárfa,
Te vigyázz reája, csöndes legyen álma!

Erzsok 2007.07.10. 09:23:08

Állítsátok meg Ronyecz Anit!!! feliratú táblákat kellene szétküldeni az úton még hátra lévő városok mindegyikébe. (K. Dóri intézkedj a spanyol fordítás felől!) Kedves spanyol honban túrázó társak, akik olvassátok Ani naplóját, nagyon figyeljetek oda, hogy a lány túl ne szaladjon a szárazföldön! (Úszni kevésbé jól tud, mint gyalogalni.)
Bár lehet, hogy egy hét Madeirát is beiktatott a tervbe...
Azért a hegyen nem lehetett rossz!
Kedves Ani néni, mi van a sapkával? Van már valami a fejeden? Vigyázz magadra!
Puszi: Erzsike

Ági Barátnéd 2007.07.10. 09:37:24

Kedvesem! Tegezhetlek még vagy magázzalak? A számat tátogatom, az államat csak támogatom! Ezt a távot a vonat is kb 30 perc alatt teszi meg, Neked mennyi volt az aznapi menetidőd?Kérve-kérlek/ünk, azért hazafelé vedd igénybe a repülőjegyedet, ha úgyis megváltottad!!! Puszta kalandvágyból fél Európát már ne próbáld gyalogosan átszelni! Kezdem felfogni vándotáboros társaid aggodalmát a napi penzumokat illetően. A hátralévő km-eket már csak "levezetésként" pikk-pakk letudod, puszi:Ági

takács katalin 2007.07.10. 11:36:24

Szia! Nagyon sokat gondoltam Rád eddig is, de csak most jutottam géphez. Nagyon sok erőt és kitartást kívánok a hátralevő úthoz. Hajrá!!!!!!!!! puszi: Kati

judit.f 2007.07.10. 14:11:53

Hogy a francba birod?Talan a spanyol ifjonc kisugarzasa meghaladta az összes hivöd együttes energiaaradatat.A kis rajzos agyam azonnal kepileg dolgozta fel a hegytetei idillt,es el tudom kepzelni,hogy örök elmeny marad.Kivanom,hogy nagyon sok ilyen szepseg ülje meg a lelkedet!
Csao:judit

Körmendy Dóri 2007.07.10. 16:00:52

¡ Háganla parar a Ani Roñets !

:)

judit.f 2007.07.10. 21:37:10

el sem fogod hinni,de talaltam web-en egy fotot errö az Isten hatamögötti helyröl.amit leirtal az stimmt.
jo kis festöi tema.holnap,ha lehet ne duplazz!!!!!!!!
j

Sari 2007.07.10. 22:02:33

Szijja Aninéni! :) jajjaj, nem tűntem én el, csak egy kicsit. szóval Szepin voltam, ezen a nyáron tök jó sokat vagyok ott, és ez nagyon jóóó :) komolyan hihetetlen, amiket írsz, hogy miket csinálsz te!!! már amikor megmásztam azt a szlovák hegyet kb. 1000m szintkülönbséggel, akkor rájöttem, h mi tulajdonképpen Kék Túra címszó alatt egyre inkább csak sétálgatásnak nevezhető dolgot művelünk - nade ezek után én nem is tudom, mi lesz velünk!!! ha bárki meg mer nyikkanni 20-egynéhány km sár és szúnyogok és hegyecske és napszúrás és bozótos és ésésés után... szóval készen vagyok, mint a napi negyvenes átlag az Ani Caminón. Erről jut eszembe, figyi, van neked egy tuti viccem: Zöldségesnél. Vevő: egy dinnyét kérek! Zöldséges: kettő lett, maradhat? ha még ezt is túlélted, akkor elolvashatod a lelkendezésemet arról, hogy milyen jó neked, és hogy tegnap rájöttem, hogy szerintem azért élünk, hogy minden pillanatban észrevegyük a jelen szépségét és azt meg is tudjuk élni... ennyi. szóval, erre most neked aztán pláne van lehetőséged :) vigyázz magadra továbbra is, majd azért igyexem gyakrabban írni

Évi 2007.07.11. 10:12:19

Sari, ne fáraszd szegényt ilyen viccekkel, mert nem fog neki menni a holnapi 80 km! :P
Egyébként, kedves blogtársak, utána néztem én is, merre járt Ani nénénk, és belinkelek pár fotót! Az első a düledező ház, amiben lakott, a többi kilátás. Tényleg szép!!! :)

accel98.mettre-put-idata.over-blog.com/0/02/81/67/le-chemin-de-compostelle-en-images/refuge-manjarin.jpg

www.humeau.org/photos/santiago/img/0507%20apres%20Manjarin.jpg

folk.uio.no/rogerha/camino/steder/slides/monjardin.html

süti beállítások módosítása