HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.07.03. 19:56 cirinke

Ma megerett...

egy elhatarozas:ujbol egyedulletre vagyom!Nagyon-nagyon jol ereztem magamat veluk,de megint erezni akarom az egyedullet felelosseget! Szamomra ez az ut (tobbek kozott) onismereti utazas is, es ha minden helyzetben kozosen dontunk,az ugyan nagyon jo,de pont azert, mert kenyelmes,az ut nem tudja betolteni celjat. Elbucsuztunk, es holnap koran indulok,hosszu menet lesz,17,5 km-ig  nincs semmi, viz sem.

Palmi,nagyon orulok, hogy jelentjeztel. Egyutt olvastuk soraidat mindannyian.Megvan a csinos fiu neve, cime?Mi most Corrion de los Condesben vagyunk,egy nagyon mokas szallashelyen. A Szent Klara kolostorban, ami tenyleg az, es iszonyu rend es szigor van. Emiatt aztan nincsenek is sokan, aminek kifejezetten orulunk, foleg a tegnapi Boadillas-i tomegszallas utan.

Jol birom a menest,a labam rendben,a kezem is(mar 2 napja 2 bottal megyek), egyedul a vallam-hatam

gorcsol be neha, de felvaltva hasznalok ra kulonbozo vajakossagokat.Sziasztok.

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr12111034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Feri bá' 2007.07.04. 00:13:56

Így van, ez mégis egy zarándok útja és nem triccs-traccs parti.

Ági Barátnéd 2007.07.04. 13:20:02

Cirinke, nagyon egyet gondoltunk megest, már ami az önismereteti utazást jelenti. Ez az a műfaj amit leginkább egyedül tudunk művelni , ezért én néha azt is megkérdőjelezem, hogy kell-e nekünk Téged az itthoni eseményekkel, a mi gondolatainkkal traktálni? Nem lenne-e eredményesebb, ha csak mi tudnánk Rólad, és a gondolataidról? Csak óvatosan kérdezem, és nem is akarnám ezt a csodás eszmecserefolyamot Veled megszakítani, de én egy kicsit ritkábban fogok jelentkezni, de továbbra is figyelemmel kísérlek az UTADON, és változatlanul Veled dobog a kisszívem ! Kitartás, már csak...km, és megjártad!!! Puszi: Ági és az összes szimpatizáns a családomból

cirinke · http://anicamino.blog.hu/ 2007.07.04. 14:31:36

Kivancsi vagyok,h itt megtalaltok-e. Ez a hulye gep itt egyszeruen nem hagyja,hogy beirjam az uj bejegyzest. Ezert most hozzaszolok magamhoz. 1/2 6-kor indoltam, teljes sotetben. A mesetan ert a napfelkekte,ami hihetelenul gyonyoru volt. Az egyik pillanatban meg sotet volt az eg,a masikban rozsaszin,a harmadikban pedig kisutott a nap. Sosem ereztem magam meg ilyen szabadnak. Semmi kotottseg,oda megyek,ahova akarok,annyit,amennyit akarok, ahhoz szolok, akihez akarok. Most mar ertem, hogy miert jonnek ide vissza tobbszor is,van egy 72 eves neni, aki most van 14. alkalommal. Egyebkent most tettem meg a camino felet,de az oceanig persze tobb van.San Nikolason vagyok,Sahagun elott egy kicsivel.Ma egesz nap a SENDAN jottem, ami egy szornyu,vilagossarga ut,kisebb-nagyobb kavicsokkal, inkabb nagyokkal. Az en vekony talpu futocipomben tiszta kinszenvedes,teljesen szetcseszte a labam. De azert ma is mentem 32-t! Agi! Igenis irjatok, mert nagy szuksegem van az uzeneteitekre,ezek adnak erot.

merika 2007.07.04. 17:59:06

Szia, megtaláltalak!
Én is úgy gondolom, hogy kell az itthoniakkal való kapcsolat, ez ad erõt és biztonságot. (szerintem)
Hihetetlen, hogy már a felénél vagy!!!
Ez a napkelte gyönyörû lehetett, nem csoda a nagy szabadságérzet.
A 72 éves néni meg egyenesen lenyûgözõ! Hogy mire képes az ember! Össze kell szednem magamat!
Azért vigyázz a lábujjkörmeidre is! Most már a 30 km lesz az átlagod? Szegény táborozó gyerekeid felköthetik a nadrágot, kezdhetnek eddzeni! (Hi-hi: Judit, Tóni halljátok?)
A jól megérdemelt sörödet ne feledd, virtuálisan koccintok veled.
Puszi: Erika

Marci 2007.07.04. 22:42:16

Szia, örülök, hogy jobban van a kezed! Elég rossz lehetett félkézzel.. És végig bottal mész? Az nagy segítség?
És újra egyedül... tudom én, h néha jó az, meg az egész út is végül az egyedüllétről szól, de azért nem tudom... nekem ha választanom kéne a jó társaság és a magány között, hát a társaságot választanám. De megértem én, hogy miért jobb az! Azért vigyázz magadra.
Nálunk ma nagy eső volt, meg lesz is még pár napig... örülök, mert nem kellett locsolnom. :) Délután 6kor bevittem egy széket a zuhany alá, 7ig engedtem magamra a meleg vizet, negyed 8kor eljöttem a parkból. 9ig kellett volna legyek, de ilyen időben úgysem tudtam volna mit csinálni. Szóval nincs lelkiismeret furdalásom, sőt, essen holnap is, azután is.Hétvégére szép időt kérek. Köszönöm!!
Pusszantás
ui.: alakul a mosás, áthoztam Katáékhoz a szennyest... he-he.. lesz tiszta ruhám!!! :)

annapetra 2007.07.04. 23:01:45

drága Ani néni! örömmel jelentem, h én már letudtam a magam zarándoklatát, holnap hazajövök Bécsből - végleg. Engem meg a rózsaszín ég búcsúztatott naplementekor.
szép magányt!

Ági Barátnéd 2007.07.05. 12:17:56

Szia, megértettem,puszi: Ági

Juli 2007.07.05. 12:52:44

Szia Ani!
Csodálatos amit teszel. Minden este olvasom napi élményeidet. Fantasztikus, hogy nap mint nap meg tudod ismételni az előző napi km-eket. Csak így tovább! Mindig úgy menj ahogy szíved diktálja - egyedül vagy társasággal - lényeg jó legyen neked. Az erő veled van. Sok puszi Juli

K. Éva 2007.07.06. 08:33:29

Szia, Ani!
T. Ilonka és én ma közösen olvastuk az eddigi beszámolóidat - és szorítunk Neked. Minden elismerésünk. Vigyázz magadra, és nagyon várjuk, hogy láthassuk a képeket szeptemberben.
Éva
süti beállítások módosítása