HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.07.02. 16:25 cirinke

Vegre megerkeztunk,ma 31 km volt.

Ez egy teljesen kulonleges klaviatura,nagyon lassan megy vele a dolog.Nincs is sok irnivalom.Vegig a meseta,kozbe.egy 9oo-as hegy.A nap tuz, de halisten nincs, csak kb 3o fok.Az utitarsaimrol:Magyar Gabor a Duracell-sejk(a feher pelenkarol,amit a fejen hord),o a hadtapos.Edit,a felesege a penzugyes ,Andrea az ormester(a legios sapkaja miatt),en vagyok a felderito(kocsma stb.)Koszonom a nevnapi udvozleteket,de tenyleg nem most tartom.Anna,hogy sikerultek a vizsgaid, szurkoltam am. Boadillaban vagyunk,majd elfelejtettem.Remelem,holnap normalis gepet talalok,most letelt.Sziasztok.

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr81110164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

merika 2007.07.02. 18:00:40

Ó te szegény, mi van a körmöddel, fáj még? Emlékszel, a suliban azt találgattuk, hogy hány lábujjkörmöd esik áldozatul? Ne keverd össze a végtagjaidat, és fõleg vigyázz magadra!
Ez a 31 km 30 fokban elképesztõ! Mi csak pihegünk itthon a melegben.
Örülök a jó társaságodnak, ezek szerint õk is jól bírják a tempót.
Biztos gyönyörû helyeken jársz, fényképezz sokat, mert várjuk nagyon az élménybeszámolót.
Sok energiát küldök az egész csapatnak.
Erika

Rudi 2007.07.02. 18:10:26

Haromszoros Hurra a Vajakos Keresztanyamnak!!! A Pirochok udvozolnek Horvatorszagbol.
Ha mar a klaviaturaknal tartunk, kuldok neked par horvat betut: č ć ž đ š ł :DDD

Rudi

annapetra 2007.07.02. 20:29:22

vizsgák: eddig 2 volt, az egyik sztem jól ment, a másik rosszabbul sikerült, mint vártam, eredmény nincs, kb augusztus végére várható. szerdán megint vizsgázok, az szóbeli lesz, szóval azt fogom majd tudni mondani.
pusz

Attila 2007.07.02. 22:00:20

Cirinke!Sok mosoly és madárfütty kísérjen utadon!Élvezzétek az élet adta szabadságot,legyen továbbra is ilyen erőtök és kitartásotok,hogy a sebek és fájdalmak igazgyönggyé alakuljanak.Üdvözlöm Editéket!Buon Camino minden Úton lévőnek.Üdvözlettel Attila.

Marci 2007.07.02. 22:56:27

Hali,
na hogy bírod? Napi 30 körül,nem rossz! Megtaláltad már az ideális tempót? A rántott sajt jó lett, bár néhol kifolyt, ma maradok inkább a pirítós kalácsnál!!! Most értem haza melóból,kicsit tovább kellett maradnom, mert elcsúsztam az idővel.Mostmár pihi!! Ja,a Fieber Net-re mennyi idő van befizetni? Tegnap vma jött, nemtom,mert tegnap csak reggel voltam itthon.
Ja, Évi!!! Megkaptam az sms-ed, írtam is vissza,h bármikor,csak szólj egy nappal előbb min. Írtad, h hívtál, de az én telóm nem jelzett semmit!! De az igaz, h ez nem az első ilyen eset!! Ja,és az üzeneted már nincs meg, így a számod sem!! Hívj nyugodtam,éjjel-nappal, ha csörög, felveszem!
Anyu, vigyázz magadra, csak okosan,ha túl gyors tempót mész,még elkopik a cipőd talpa, és vehetsz azt is újat!! És küldhetjük a cipő szó spanyol megfelelőjét...
Pusszancs

Feri bá' 2007.07.03. 09:34:53

A CAMINO-ra való google-keresés jelenleg a 9. oldalon hozza az ANI CAMINO BLOG oldalt...

palmi 2007.07.03. 19:00:38

Sziasztok!
Tegnap is megirtam, de nem tette fel!!! Hol jartok? Minden rendben veletek? Sokat gondolok ratok, de most is magyarokkal vagyok, legalabbis delutanonkent, estenkent. Jol ereztem, hogy Burgoszban=tomegszallas volt egy magyar par, akik nem szoltak magukrol. No tegnapelott ota igen Tegnap remek helyen voltunk, zene, hangulatos regi spanyol hazban , egy nagyon szep fiunal!! A mai nap Fromistaig egy szedito menet volt! Azt hittem soha nem lesz vege az utnak! De pont mikor ezt gondoltam, megjelent egy pasztor, az o baranyaival, szamaraval, kutyajaval es ez erot ontott belem.
Hogy vannak a babaid=ujjaid Ani, draga? Remelem sokat javultak!
Olellek mindannyiotokat! Irj!
Palmi

Évi 2007.07.03. 21:02:34

A Felderítő nagyon frappáns, hány finom, hideg sört köszönhettünk már a sasszemednek! :) (Persze a kicsik előtt csak pecsételtünk...)
Tetszett a "csak" 30 °C is, mi majd kidöglünk ettől a hőmérséklettől itthon, de úgy látszik, neked ez már meg se kottyan!
Marci, írtam wiwen, mert nem tudom a mail-címedet, a telefonodat meg szerintem meg kéne nézetni...:)
Puszi
süti beállítások módosítása