HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.06.30. 17:27 cirinke

Egy kis baleset...

...tortent ma velem reggel. Palma veletlenul becsipte a bal kezem 3 kozepso ujjat a bejarati ajtoba indulaskor.Ugy nezem,2 kormom odavan, de egy biztos. A legrosszabb,hogy most csak egy kezzel tudom a botot fogni, igy nehezebben haladok. De azt kell gondoljam, hogy ennek igy kellett tortenni, hogy egy kicsit visszafogjam a tempot. Az utobbi napokban mar ugy mentem, mint az olajozott istennyila,pedig ez nem errol szol. Szuper tarsasaggal vagyok, mindenben segitenek,ram is fer, mert felkaru orias lettem. Olyan erdekes, amikor az elejen egyedul akartam lenni, akkor ugy volt. Mikor kesobb tarsasagra vagytam, lett is, meghozza szuper.Es meg egy erdekesseg,ezen sokan mosolyogni fogtok. Ma (mar a balesetem utan) folertunk egy hegytetore, ahol egy nagy kupac ko,mindenki odatesz egyet, a legnagyobb fajdalmat. En materialis lelek,odatettem egyet a kormeimert. Es nehany 1ºº m. utan talaltunk(meg mindig a hegyteton) egy kovekbol kirakott spiralutat,amin vegigmentem, es a kozepen olyan eros volt a csi, hogy szinte fellokott. Mindenki erzte,nem viccelek.Es ott megalltam,es foltartottam a kezemet,es hiszitek vagy nem, a fajdalmaim csokkentek,es folyamatosan csokkennek azota is. Tiszta vicc,hogy csupa kek a kormom es az ujjam vege, es alig faj. Na de Burgos! A katedralis hihetetlen,a gotika csodaja,csinaltam sok kepet, de egybe nem lehet lefenykepezni. A varos is helyes, de nem nagy szam, kulonosen, hogy 3 oraig tart bevergodni. A webnel kicsit ugraltam, de szerencsere hamar megjott Evi es Erzsike smse, hogy ne strapaljam magam.A varosbol meg ki is kellett vergodni, valami vilagraszolo fiesta van, hompolyog a tomeg, es 33 fok.(Otthon mennyi?) Vegul kiertunk a szallasra. Egy park kozepen (pl. a Margitszigeten)kepzeljetek el 2 fahazat, az egyikben 8º emeletes agy, a masikban mosdo, wc. Rengeteg legy, es az egesz nagyon lepusztult. Se bolt, se etkezesi lehetoseg a kozelben, az automatabol ugyan vettem egy sort,es azt is tudom, hogy az folyekony kenyer,de...a spanyol kenyer NAGYON finom!Ebedre ettunk meg a varosban tapast. Az kis falatot jelent. Jo, mert ki van rakva a hutopultra, es vizualis benyomasok utan valasztasz. En eldontottem, hogy mindent vegigkostolok, pl. a mai kajarol lovesem sincs, hogy mi lehetett benne, de finom volt.Leirnam, hogy ma mennyit mentunk, de annyit setaltunk Burgosban, hogy csak tippelni lehet.A tippem 25 km. Koszonom az uzeneteket, udvozlom Iliket is, mint uj olvasomat. Puszi.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr3109079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bártfai Judit 2007.06.30. 18:10:10

Szegénykém!

Remélem, már teljesen rendbejött a kezed.
Egyre nagyobb kedvet kapok a túrázáshoz a beszámolóid alapján! Olyan érdekeseket írsz! Ez a VARRÁS!...
(Nem gondolkodtál még azon, hogy kiadod a blogodat könyv formájában?)

Ezen a héten itt Pesten nem volt hőség, kellemes 25 fok körüli az idő.

A gyerekek holnap reggel indulnak Obervellachba, ott is lesz túra:-)

Mindeannyian puszilunk! Judit:-)

Marci 2007.06.30. 18:40:44

Ajjajjajj!!!
Látod, mert olyan szeleburdi vagy! Remélem már jobban vannak az ujjaid!!!
Ott a hegytetőn annyira lehetett érezni a csi-t,h majdnem ledöntött a lábadról? Az igen!! Itt is elég nagy szelek vannak..:)) nem, egyébként én full elhiszem,bár még nem tapasztaltam ilyet. De van egy villanyoszlop, tetején lámpa,ami alatt ha elmegyek,mindig kialszik... :)
A webcam-ról lemaradtam sajna,most ébredtem nemrég. Tegnap poker volt...
Gyűjtsd a csi-t, hozhatsz belőle haza, ha nemtúl nehéz.. :)
Pusssz

Évi 2007.06.30. 19:56:36

Marci! Tegnap meg ma egész nap próbáltalak elérni, vonalason is, de mostanra teljesen lement a számlám, szóval legközelebb már csak hétfőn tudnék telefonálni, ezért, ha tudsz, hívj fel! Köszi! :)
Ani, te meg megmosolyogtattál a csíkkel, de ha segített, esküszöm elhiszem! :) Akkor már értem, miért lóg az a csí-fogó az ablakodban...
A fiestára nem mentek vissza bulizni? :)

judit.f 2007.07.01. 17:13:34

Szegeny ujjaid!Valami kicsi roman kapolna is rendekezik csi-vel,mert azokat mindig valamifele energiacentrumokra epitettek.Probalkozz a matarialis hited ellenere.Persze a legnagyobb csi a közösseg erejeben van.ELVEZD!
csocsi judit
süti beállítások módosítása