HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.06.28. 18:17 cirinke

Profulsz...

ez nagyon tetszik. Nehany ora mulva visszaszereztem a gepet, es meg megprobalok leirni nehany tegnap elvesztett gondolatot. Tegnapelott este talalkoztam 1 magyar csajjal,Palma,pszichologus Nyiregyhazarol,es megbeszeltuk, hogy egyutt indulunk,de o nem jon annyit. De olyan jol elbeszelgettunk, hogy tartotta a tempot, es a vegen utolertunk meg 3 magyart. Magyar Gabort es Editet,akikkel egyutt utaztam elso nap (Kriz Mari vagyis a Bazsik ikrek rokonsaga),meg Andreaval.Egy helyen szalltunk meg,aztan elmentunk enni. Fogalamam sincs, hogy mit,de ott van a pulton,ramutatsz es hozzak. Pl tegnap egy nyarson volt 1 hal,1 rak,1 kemenytojas,1 oliva,es leuntve jo kis hagymas-paprikas olajos-ecetes trutyival. Isteni volt!Dori osszes szinonimagyujtemenye keves ahhoz, hogy kifejezzem elismeresemet a tegnapi kommentjeitekert!NAGYON-NAGYON koszonom, a sok segitseget is .Bar...Feri szotarabol kimaradt a lab,a fej,a szar,a vas na meg a rem... Holnapra is rovidebb tavot tervezunk,de sok hegy lesz benne. Puszi.     

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr23107904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erika 2007.06.28. 19:16:21

Szia Ani!
Annyira örülök, hogy megvagy. Tegnap egy csomószor megnéztem a blogot, hogy írtál-e. Azt gondoltam nem volt internet a tegnapi szálláson. Tényleg kicsi a világ, hogy megint ismerõsökre leltél. Ezek szerint nem csak te mész egyedül (illetve már nem is egyedül). Egy pszichomókus biztos jó társaság ebben a nagy gyaloglásban. Csuda egy nõci vagy! Nekem már a távolság gondolatától is megfájdul a lábam.
Erzsike elmesélte, hogy kell megvarrni egy vízhólyagot. Én meg teljesen azt képzeltem, hogy összevarrtad. Brrrr....
Úgy olvasom a blogodat, mint egy folytatásos regényt.
Csak így tovább! Hajrá Ani néni!
Puszi: Erika

Pirochka es a farka.s 2007.06.28. 20:28:07

Kedves Ani!

Rogoznyicarol drukkolunk Neked, pihenes kozben is kuldjuk felčd a +delejt. Mčgćšđž, erted, na ez is mind benne van!
čokazsuzsa

T. Patrik 2007.06.28. 21:47:27

Én is szurkolok és gratulálok az edddig megtett kilóméterekért!!!
Teleki túrás fórumon megadhatom ugye a blog címét??

Sari 2007.06.28. 23:54:39

Szia Aninéni & a Szurkolók! :) tisztára szégyenkezem ittenmostan, hogy én meg csak most tolom ide a képem...

Évi 2007.06.29. 08:17:05

Na igen, már kezdtelek hiányolni, főleg, hogy ennek a bejegyzésnek a címe nem jöhetett volna létre nélküled! Ugyanis a "profulni" ige Sari agyacskájából pattant ki, talán pont egy túra alkalmával! :)
Ani, Te meg épp valamelyik hegyet gyűröd most, szóval lélekben szolidarítok veled. :)

Erzsok 2007.06.29. 08:38:40

Én is itt vagyok!
Tegnap nálunk sem volt net, de örömmel látom , nem maradtam le nagyon az eseményekről. K. Dóri leiskoláztál bennünnket! Én egyelőre csak 10 szinonímát gyűjtöttem; a spanyol nyelvleckét már nem is említem...
Ani, remélem, eredménnyel jársz! A folytatásos regény nagyon találó, hiszen minden nap alig várjuk a bejelentkezésedet. Őrületes (szinoníma/3) belegondolni ebbe az egészbe! Talán a mai hegyek kíméletesek a lábaidhoz, és nem kell újabb varrás a regenerálódáshoz! Hihetetlen, hogy mindenütt vannak magyarok!
Nagyon kíváncsi vagyok a lábkenőcsös sztorira. Remélem, leírod azt is!
Szerdán voltam bent a suliban; mindenki le van nyűgözve (szinoníma/4) a teljesítményedtől, teljesen biztosak vagyunk benne, hogy mostmár végigcsinálod! Ha egy hete egyfolytában gyűröd, innen már megállíthatatlan vagy! Ja, és mindenki puszil. Én is: Erzsike

Farner Judit 2007.06.29. 08:40:28

Mar kezdtem izguln,hogy vege a szorakoztato kalandnak,es a hozzaszolasoknak.
Minden nap többször is delejes hullamokat küldök.En közelebb vagyok km-ben hozzad,talan gyorsan elernek.Kicsit irigykenem a csodakert,amit latsz,de a holyagok cernazasat szivesen kahagyom.vandorban eleget varrtam.
Talan irhatnam,hogy jövöre,veled /ugyan/itt,mert Svajcban is van ilyen utvonal.
Szioka!judit dunai,farner

Erzsok 2007.06.29. 08:43:37

Szia, Judit!
De nagyszerű, hogy te is "itt" vagy!
(Bocs, Ani!) Most egyesült erővel küldjük az erőt!! Puszi

Körmendy Dóri 2007.06.29. 15:00:02

Kedves Ani néni és mindenki,
csak nagyon csöndesen és titokban kérdezem: hogy kell a vízhólyagot "bevarrni"?:)

Marci 2007.06.30. 18:25:25

Oh, kíváncsi vagyok a spanyol ízekre. És csak rámutatsz, azt kihozzák egyből?Gondolom nem pont azt amire mutattál... :)
Fogadjunkegyáltalán nem is fáradsz ettől az egész úttól! Napközben kis dumcsi a magyarokkal (közben 35 km, fel se tűnik), aztán kis internetezés, estejobbnál-jobb kaják, aztán pihenés,mert másnap újabb megbeszélni valók lesznek a társaiddal (közben kis séta)!! :) Arany életed van..
süti beállítások módosítása