HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.06.26. 16:00 cirinke

Lavarette

a kisvaros neve,ahova megerkeztem.(Kovetitek a terkepen?) Ma 33 volt.Nem a fok, a km! Az idorol annyit, hogy delelott fol kellett vegyem a polarpulcsit! Anna, ma csuklottal sokat? Az ut fele aszfalton ment, langol a talpam. Atjottem  Navarrabol La Riojaba. Ez allitolag a leghiresebb bortermo videk, hat legyen is, mert az eddigi spanyol borok nekem nem  jottek be (tul savasak). A taj tenyleg gyonyoru. Minden harsogoan zold,es az illatok! Levendula,kakukkfu,meg meg ki tudja! De parlagfuvet azt egy szalat sem lattam. Viszont sok edes allatot, pl. tegnap egy kisnyuszi elottem ugrabugralt at az uton, de tenyleg kolok volt, teljesen berezelt,alig birt folugrani a partoldalra. A macskak itt igen gizdak,de azert mar talaltam fotogent is. Juditekkal 2 napja tartjuk az iramot, en gyorsabb vagyok,de 1 ora mulva ok is megjonnek. Remelem, igy lesz ma is. A mostani szallashely nem tul elegans, tusolni egy emelettel lejjebb, egy masik szoba tusolojaban kell, es ez az elso hely, ahol nincs net. Ugyhogy atmentem a szomszed kocsmaba, es itt meg csapolt sor is van! Altalaban estere kiderul, hogy hanyan birtak azok kozul, akikkel reggel egyutt indultunk. Ez kb.8-10 fo. De van 2 francia pasi,ok egyutt mennek, akikkel meg SJPP-bol egyutt indultunk. Mar csak mi vagyunk a kezdo csapatbol, a tobbiek lemorzsolodtak. A siker egyik titka egyebkent a korai indulas. Fel 6-kor keles, molyolas a sotetben,reggeli(cske), negyed 7-kor indulas. Megvan a tempom, ha azt tartom,nem faradok. Kb.3 orankent tartok egy tisztesseges pihenot (10 km),akkor eszem is. 3 korul erkezem.NAGYON ORULOK minden uj uzenetnek, legeslegeslegjobban Marcienak,  de Erikaenak es Dorienak es Juditenak is. Nem is hiszitek, hogy milyen jo erzes olvasni oket, es erezni, hogy velem vagytok,ez sokat jelent nekem. Nagyon megkoszonnem, ha valaki kikeresne nekem, hogy hogy mondjak spanyolul: LABFEJRE VALO SZARVASFAGGYUS KREM. Ilyen biztos van,es mar ez is fogyoban. A tigristapaszt itt nem ismerik,ma atjottem Logronon(nagyvaros), es itt sem volt, helyette valami kencet soztak ram aranyarban. Evi,nezz utana legyszi,hogy pontosan hol van meg vebkamera, hatha ossze tudjuk hozni.Na miutan igy kiosztottam a feladatokat,el is bucsuzom. Marci, irjal mindennap, magadrol es arrol, hogy hogy van Ace Ventura, es elnek-e a viragaim. Robinak itt is jo utat, vigyazz, az Eiffel-toronyba nem mehetsz fel hatizsakkal! Puszi mindenkinek.

14 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr8106365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Feri bá 2007.06.26. 16:56:32

Logrono-t megtaláltam, de Lavarette nincs - Tóni bácsi rossz térképet nyomott.
LABFEJRE VALO SZARVASFAGGYUS KREM:
szarvas: ciervo (h), venado (h)
faggyús [melléknév] seboso (, -a)
lábfej [főnév] pie (h)
lábfej anat. [főnév] tarso (h)
krém (bőrápoló is) [főnév] crema (n)

:))

Szia


annapetra 2007.06.26. 18:27:39

Jaj, sajnalom, h az altalam oly hőn szeretett müutat most neked meg kellett szenvedned. Ha vigasztal, szolidaritok veled, ugyanis tiszta tropa a labam, lassan nincs is olyan cipö, ami ne törne fel :(
fotozol sokat? különben nem is hisszük el, h elmentel :) na neeeeem
nem is tudtam, h apa illlllyen penge spanyolbol!!!
nagggggyon jo szorakozast, kitartast!
ja, csütörtökön vizsgazom - kettöböl is Becsben, szoval ha eszedbe jutok vmelyik müuton, lehet nekem drukkolni!
puszi, Anna

annapetra 2007.06.26. 18:41:08

huuu, beirom google-be, hogy Lavarette Camino, es a te blogodat adja ki elsö helyen :)

annapetra 2007.06.26. 18:42:40

de nem Navarrete a hely neve???

annapetra 2007.06.26. 19:09:05

rekordra hajtok a kommentek teren:) nem, de megneztem a webcameket, santiagoban van sok, ha odaersz, reszletesen leirom, hol vannak. utközben van meg Pamplonaban, Leonban, az ut vegen - oceannal, Burgosban, Irachenel, O Cebreironal. De sajna az irachei (borkut), az o cebreiroi es az oceanos nekem nem müködik. a többit majd leirom reszletesen, ha akarod, hogy pontosan hol vannak a webcamek, csak szolj idöben, hogy melyik napra esnek ezek a varosok.
pusz

Pirochka és a Farka.s · http://www.szojavit.hu 2007.06.26. 20:13:13

Ani Te!

De Jó, hogy így bírod, meg ennyire van erőd nézni a tájat! Drukkolok a vacs-vacsa lábacskáidnak.
Hetente többször is vehetnék Neked tigristapaszt a negkerben, hova küldjem?

Elhúzunk 4 napra Rogoznyicára Rudit hozzuk vissza. Csókazsuzsa

Évi 2007.06.26. 21:31:22

Hali Ani!

Sajnos az O Ceberevalami nekem se jön be, de a Burgosi igen! Burgos belvárosában a Caja de Burgos nevű nagyon híres (?) kereszteződés fölött van egy kamera, de eléggé magasan, szóval a kereszteződés közepén lévő (lovas?)szobor előtt kéne ugrálnod és két kézzel integetned, hogy észrevegyünk. :) Szóval, ha vállalod, hogy egy szirénázó autó megálljon előtted, és fehér köpenyes bácsik szálljanak ki belőle, mi azt is szívesen végignézzük!!! :D
Egyébként jót mulattam, amikor elképzeltem, hogyan próbáltad elmagyarázni a patikusnak a krémet, de még viccesebb lesz, amikor Feri Bácsi szótárából fogod előadni ugyanezt! :D
Na pusz, elsőszülött fiaddal hamarosan felveszem a kapcsolatot, neked meg csak ennyit: gratula! :)

Évi

Erzsok 2007.06.26. 21:38:25

Nem semmi!
(A fantasztikus helyett/1) Nem tudom, feltűnt-e neked, hogy a Verpeléti család derekasan állja a sarat veled; legalábbis levélírás terén. András ugyan még nem írt, de minden nap belenéz ő is a naplódba. Persze mindenkinek elmondom a naplód címét, tehát sokan követik az utadat, mégha nem is írnak.
Délután beszéltem Ilonával, jól van, egészen "vidám" volt a hangja. (Részleteket pont az előző mondatom miatt nem írok.) Holnap megyünk hozzá Erikával. Kérdezett felőled is, de nem tudtam pontosan a hely nevét, ahol jársz, ám holnap már ezt is meg fogom tudni mutatni
neki!
Remélem már alszol! Szép álmokat, rózsás.... De legalább pihend ki magad! Puszi, puszi:Erzsike

Zsuzsa 2007.06.27. 08:10:17

Még ide szemtelenkedhetek? Lassan annyi lesz az olvasnivalód, hogy nem jut időd másra.
Valaha Móricz azt írta: "Gyalogolni jó!"
Kíváncsi lennék, ő mit írna most Neked?

EZER PUSZI A SEBEIDRE!!!
Zsuzsa

Évi 2007.06.27. 08:13:50

Természetesen másodszülöttet akartam írni, bocsi Robi! :)
Ja, és mindig fejemben volt, hogy egy óriási gratulációt küldjek Erzsi néninek!!! :) Majd iszunk a vándorunkkal is az egészségére! :)

Évi

Farner Judit 2007.06.27. 08:19:02

LE VAGYOK DOBBENVE!
Rengeteg pozitiv energiat küldök!
Judit

Ági Barátnéd 2007.06.27. 09:26:38

Szióka! Egyetértek, tényleg savasak a spanyol borok, úgyhogy ne is kínozd velük magaidat, inkább guríts le egy sört! Ha a vándorrra gyakorolt élettani hatásokat összevetjük, most Neked vitathatatlanul a sörre van szükséged, plánesőt, ha jobban is ízlik! Barna is van? Napuszi: Ági

Körmendy Dóri 2007.06.27. 10:11:31

Kedves Ani néni!
Van egy szuper spanyolos/portugál szakos Anti nevű barátom, megkérdeztem tőle mit kell mondanod. /Én utánanéztem, a Shollnak van ilyenje, talán az van nekik, de Anti barátom szerint nem valószínű hogy ismerik, így több lehetőséget is adott./ Szerintem ha leírod papírra ezeket és megmutatod a patikusnak, nyert ügyed van. Ha nem, lehet mutogatni :)
tehát:
Grasa de venado = szarvasfaggyú (olv. grásza de benádo)
Producto Scholl =Scholl termék (olv. prodúkto)
Hay un producto Scholl a base de grasa de venado, tienen eso por acaso? Létezik egy Scholl termék szarvasfaggyú alapból ilyesmire, esetleg van-é abból Önöknek? (olv. áj un prodúkto Scholl á básze dé grásza de benádo, tjénen észo por akászo?)
Scholl = ha nem értik azt, hogy "soll", olvasd "szkoll"-nak
Pomada para dolor de pierna =kenőcs lábfájásra (olv. pomáda pára dolór de pjérna)
Por favor, indíqueme algo para dolor de pierna = kérem, javasoljon valamit lábfájásra (olv. por fabór, indíkeme álgo pára dolór de pjérna)
Estoy percorriendo el Camino y me duelen las piernas = Az El Caminot teszem meg, és fájnak a lábaim (olv. esztój perkorrjéndo el kamíno i me dvélen las pjérnász)

Ezen kívül pedig gondolkodtam a fantasztikus szinonimáin, csak hogy segítsek a többieknek is illetve méltassam A TELJESÍTMÉNYT:)
hihetetlen
hallatlan
egyedülálló
szenzációs
kimagasló
kiemelkedő
párját ritkító
elképesztő
rendkívüli
káprázatos
bámulatos
ragyogó
szédületes
lenyűgöző
óriási
csodálatos
nagyszerű
fenomenális
bombasztikus
megdöbbentő
ámulatba ejtő...
na mindezt spanyolul persze nem tudnám, de ha akarjátok, megkérdezem Antit :)

puszi
Dóri

Feri bá' 2007.06.27. 13:29:29

Tudatom mindazokkal, akik még tudatlanok: van magyar Camino zarándokút is. Bár máris új a neve: Az élet gyöngyei zarándokút.
www.viamargaritarum.info/

Ki jön egy kis szolidarítási gyaloglásra a hétvégén?
süti beállítások módosítása