HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.06.24. 15:56 cirinke

Csooookolom,Anineni!

5 perce hallottam ezt a koszonest,amikor felvonszolodtam a zarandokszallas 2. emeletere,hogy elfoglaljam a szamomra kirendelt 39.sz. agyat(hurra,also!) Egy regi

tanitvanyom, Jakab Judit,az elso osztalyomba jart. Bartfai Judit biztosan emlekszik ra.Na de a lenyeg: tegnap egesz nap Erzsike neked szurkoltam, cskis ezert kaptal otost. Mert ugy ezt nem irtad,de en biztos vagyok benne.Gratulalok,es ezt a sort itt rad koszontom, mikozben gepelek.MINDENKINEK nagyon koszonom a biztato szavakat, sokat segitenek, tudom. Ez ad nekem erot, ugyhogy hajra,ne hagyjatok abba. Ma is teljesitettem a tervemet,ez is 32 volt. Egy tikkaszto emelkedot leszamitva egesz jol ment.Gyonyoru helyeken jarok, nagyon tetszik nekem az itteni epiteszeti stilus. Atmentem egy kis falun:Ciraquin,ami egy hegytetore epult, es a kozepkor ota erintetlen kanyargos kis utcai,csodas regi hazai vannak.Es mindenhonnan omlik a virag! Ma megprobalok fittebb lenni, mert tegnap ugy jartam, hogy ataludtam a zarandokvacsorat.De nem is nagy baj mert a tegnapi puccos helyen minden nagyon draga volt, a menut 12 E-ert adtak(volna).Robi, ird meg, hogy mi lett a Dzsafival. Kedden indulsz? Marci, mar nagyon varom a soraidat!Agi,a palesz mar roncesvallasban elfogyott, de nagyon jo volt.Zsuzsi, a gyolcsing fonyeremeny. Sajnos a tegnapi gyilkos emelkedon egy szal arnyek se volt, ezert a bal terdhajlatom szenne egett. Pedig kentem magam. Egyebkent is, mivel K-NY iranyba megyek ,mindig a bal oldalamat eri a nap. Ja,azt nem is irtam, hogy ma EStellaban vagyok, holnap 9-10 kozott leszek Iracheban, a vorosboros kutnal,majd integetek. A kovetkezo helyen talaljatok meg: camino.lap.hu   ezen belul:camino+     ezen belul:irache.vebcam. Nehany regi hivem soraibol enyhe aggodalmat velek hallani, hat nem kell. Mindig van latotavolsagban 1-2 peregrino (zarandok), ha elhagyjuk egymast, koszonunk:HOLA!Ha pedig egy falu foteren a templom elott (a kutnal) osszejovunk 15-20-an megy a kerdezoskodes, hogy ki honnan jott aktualisan es egyebkent. En mindig nagy sikert aratok azzal, hogy from Hungary, meg amikor megmondom, hogy aznap mar mennyit jottem. Puszi, majd holnap,remelem...

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr35104927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsa 2007.06.24. 19:06:46

Szia Ani!
Gratulálok az újabb 32-höz!!!
Ma a nyomodba eredtem a Google Earth segítségével. Ilyen madártávlatból és az írásaid alapján megpróbálom elképzelni milyen gyönyörű helyeken jársz.
Remélem sok fotót csinálsz, és szeptemberre több részes útibeszámolót is tervezel a suliban. Szívesen hallgatnám majd a meséid, órákon át!
Puszi: Zsuzsa

RobikaRobikaRobika · http://www.akkukereso.hu/ 2007.06.24. 19:37:40

Kezicsókolom,

azért látom minden nap végére jut egy sör, nagyon helyes :) meg is érdemled, az egyszer biztos :)

Jaffart holnap reggel viszem 9-re, de rendes volt a doki, meg ért is hozzá, úgyhogy biztosan minden rendben lesz.

Én kedden indulok éjjel, vagy szerdán hajnalban, majd meglátjuk, egyelőre se pénzem, se iratom, se összepakolva, selófitty... cserébe munkám van 2 hétre való :)

Csak így tovább!! Puszi :)

Pirochka és a Farka.s · http://www.szojavit.hu 2007.06.25. 07:55:22

Drága Komámasszony!

Brozsina Magdival a vállamon olvassuk a blogodat és lökdössük előre a vacsa-vacsa lábacskáidat.
Ha tudsz adni egy címet, ahová a tigristapaszt el tudjuk küldeni, akkor máris repül.
Rezső a Vámpír(ochok) báljának nagyjelenetét mentette meg egy okos technikai megoldással. Hiába a vérében van... .
Csók@zsuzsa

Évi 2007.06.25. 10:02:37

Még a melómról is elfeledkeztem, annyira belemélyedtem a blog olvasásába! :)
Olyan jó olvasni, és nem is gondoltam volna, hogy ilyen sokszor tudsz írni. Így mindannyian átélhetük a kalandjaidat, és szerintem más nevében is szólok, hogy nagyon irigyellek!
Vicces lesz, ha visszajössz és bal oldalad csokibarna! :)
Sajnos a borkutas webkamera nem jön be, pedig nagyon integettem volna vissza, de azért még próbálkozom. De láttam egy oldalon, hogy O Cebrerio-nál is lesz még kamera, arrafelé mikor jársz?
Na kitartás, már úton vagy a tűző napsütésben, de remélem a vörösbor finom hűvös lesz! :)
Pusz

Ági Barátnéd 2007.06.25. 13:53:09

Hát ez az, hogy 'szia, Aninéni', kicsi a világ, s e közhelyes megállapítás ismét megdőlni látszik! S ezek az ismerősök legalább veled tartanak, vagy továbbra is a magányos vándorságot választod? Remekül bírod a gyűrődést, de hiszen egy vérbeli vándortáboros...! Na és a körmeid mit csinálnak? Továbbra is úgy alszom el, hogy "küldöm az ERŐT". Látod, mekkora a szurkológárdád? Lassíts kissé néha, nehogy kipurcanj! A fölös holmi hazaküldése nem rossz ötlet, már biztosan felmérted, hogy mi a feltétlenül szükséges, csak azt cipeld!
Marci, írj már Jóanyádnak!
Isteni ez a blog-ötlet, bárki agyából is pattant ki!
Puszi, Ági
süti beállítások módosítása