HTML

Ani Camino Blog

Friss topikok

  • Filagóra: Kedves Annamária! Az utóbbi néhány hónapban szorgalmasan olvasgatom a caminóról szóló beszámolókat... (2008.04.07. 13:41) Micsoda fogadtatás!
  • Halas: Kedves Aninéni és szerettei! Ma akadtam erre a blogra és rátapadtam, mint a pióca... Kétszer járta... (2007.12.26. 15:15) Furdesrol szo sincs!
  • Marci: Hellóka, irigykedve hallom, hogy az óceán partján csücsülsz, nagyon zsír lehet! Itt akkora a hősé... (2007.07.22. 10:48) Lapzarta meg nincs!
  • Ági Barátnéd: Kedves Barátném, Ani! Remélem, hogy nem én leszek az utolsó hozzádszóló, így lapzárta idején, de h... (2007.07.20. 21:16) Hírzárlat...
  • Edit+Gábor: Kedves Ani! Sok szeretettel köszöntünk, immár itthonról és gratulálunk az Út megtételéhez. A cipőd... (2007.07.19. 18:45) Mi a legszornyubb, ami tortenhet egy zarandokkal?

Linkblog

2007.06.23. 17:01 cirinke

Egy hideg sor...

 a kezem ugyeben, a labamon papucs(aaaaaaah),es itt ulok Utergaban, jelentem,legyoztem a mara kitervelt 32-t. Senki nincs meg itt azok kozul, akikkel egyutt indultunk SJPP-bol.De nem is nagyon szamitok nrajuk,a ket magyar csaj eppcsak le nem hulyezett.De nincs mese,ha ki akarok jonni az idobol,bele kell huzzak.Sokkal jobban ment,mint tegnap,persze egy kis kinlodassal(a vallam...)Ugy indultam,hogy 1,5 kilo cuccot kiselejteztem,es otthagytam a szallason.Vicces nezni,hogy mindenki igyekszik szabadulni a folos cucctol,es egeszen draga es jo dolgokat vehetnel magadhoz,mert hogy ezt itt lehet. En rogron az 1. nap talaltam egy jo kis piros kockas flanellinget(Sari, figyelsz?),mert rajottem,hogy ez hasznos lehet . Es tenyleg,az egyik legfontosabb ruhadarabom.Na persze nem sokaig elveztem a konnyebbseget,merthogy be kellett vasaroljak.Itt ugyanis hetvegen semmi sincs nyitva,rohantam is Pamplonaban,hatha talan ott... Es igen,talaltam egy nyitva tarto boltot, es megvettem hetfo reggelig mindent.Vagyis:egy bagettet, egy kis uveg gyumolcslevet,2 oszibarackot,2 paradicsomot(itt akkorak,mint otthon egy kisebb sargadinnye).Na meg a liter viz, az mindig megvan a zsakban. a labam faradt,de a vallam gyakran begorcsol, es csak a tigristapasz segit. Remelem,itt is arulnak,mert veszesen fogy...A mai szallashely eddig a legjobb(meg a legdragabb is), de ma igazan megerdemlem.Ja es az internet ingyen van, de mar itt sundorognek, ugyhogy lassan bucsuzom.Erzsikenek szurkolok, Marci szerezd vissza az eterbol az eltunt uzeneteidet,mindenkinek puszi:Ani

3 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://anicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr27104440

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: everlesson membership 2017.12.16. 17:12:32

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsa 2007.06.23. 18:06:50

Szia Ani!

Beszámolóid után nem könnyű ám megszólalni. Ez a 32 km! (Van aki egy év alatt nem gyalogol ennyit.) Miből vagy Te? Gratulálok!!!
Egyébként a szárazbableves hosszú utak előtt vagy közben kifejezetten előnyös:)
Jó pihenést a másnaphoz! Puszi: Zsuzsa

Erzsok 2007.06.24. 14:12:06

Szia!!!!!!
Győzelem! Megdicsért a tanár úr, hogy nagyon ügyes voltam. (Szerintem is, de a részleteket majd szóban.) Nagyon-nagyon köszönöm a szurkolást! Amikor a levelet írtad, már én is a jó kis házi pálinkát borítottam le a torkomon. Isteni érzés, bár most inkább még a fáradtságot érzem csak. Meg van a diploma! Lányok! Megvan az indok a táboria esti koccintáshoz!
Nem feledkezünk meg rólad; mindenkinek dicsekszem veled. Teljesen el vannak ájulva! Képzeld, ma délelőtt Mariann hívott, érdeklődött, mi van veled!!! Puszi: Erzsike

Juli 2007.06.24. 19:26:58

Helóka Ani! Minden csodálatom a TIED! Fantasztikus mire vagy képes. Ha talizunk finom szabolcsival várlak! Tele vagy lendülettel, lelkesedéssel. Nem tudom hogy csinálod, de szuper vagy. Csak így tovább!!!!!!
süti beállítások módosítása